tietääkö kukaan missä tehdään hyviä rakennekynsiä joensuussa? onko kellään kokemusta esim kauneushoitola mb:stä? entäs trend one,tehdäänkö siellä kauniita ja kestäviä kynsiä? suht edullinenkin paikka saisi olla.. sokkarilla mun mielestä ainakin liian kallista ja stopista huono kokemus itsellä parin vuoden takaa kylläkin..
-- niin joku vastasi että jossain shinning beautyssä ja maretilla,niin tehdäänkö siellä hyviä ja kestäviä ja missähän päin sijaitsee ja paljonko maksaa? niin ja vielä jos jollain on kokemusta noista mistä kirjoitin niin mielellään kuulisin.
rakennekynnet joensuussa?
5
4029
Vastaukset
- hinta
näkyy Shinning Beautyssä olevan nyt 45 euroo. Tarjoushinta kun putiikki muuttaa Fantasyn yhteyteen. Muistaakseni keskuskujalle. Kaverilla on sieltä kynnet ja ovat kestäneet hyvin muutot ja kaikki.Ja ovat nätit myös.
Maretilla on kans käynyt kaveri ja olivat ihan hyvät.Hintaa en just nyt muista, katso nettisivuilta. Kummallakin löytyy sellaiset.
Hairstorella tehdään kestäviä kynsiä.
Kauneuskoodi on myös suosittu.
Henk.kohtaisesti olen kasvattamassa omia kynsiä. Omaan leveät kynnet, joissa rakennekynsi ei ole kaunein mahdollinen. Vaikka otan kyllä ne taas joskus..kun en jaksa kasvattaa- merja
beauty-box koulukatu 20, on tehnyt mulle paria kokeilua lukuunottamatta koko ajan,homma toimii,ei alennuksista ostettuja tuotteita,ja viihtyisä paikka,,siis mun mielestä tosi ammattilaisia
- käynyt
hyvänolonkeskuksella.
- kynsiä
Olen ottanut vuosia kynsiä hyvänolon keskuksessa ja en voi moittia. hinta-laatusuhde on kohdallaan. Huoltojen väli on ollut nelisen viikkoa ja siinäkin vaiheessa vielä näyttelykelpoiset. Suosittelen.
- BuioNails
Itse olen juuri aloittanut tekemaan rakennekynsia asiakkaille osoitteessa koulukatu 39!
buionails.com
Rakennekynnet ovat 45€
Varaa aika! 040 535 1931
buionails@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717