http://images.habbohotel.fi/c_images/article_images_fi/Picture_5_001.png
Kuka tämä intialainen näyttelijä on?
Tämä intialainen näyttelijä on todella suosittu Bollywood-näyttelijä. Hän on myös voittanut elokuvapalkintoja. Hän on Bollywoodin paha poika ja naisten mieleen.
Mikä lienee hänen nimensä?
Haluaisin vain tietää hänen nimensä.
Kuka tämä ?
3
409
Vastaukset
- habbo käyttäjä
En ainakaan minä kerro hänen nimeään koska osallistut habbo hotellin kilpailuun mihin tarvitset hänen nimenä
- kyselijä.
En tiedä mikä habbo on. Mutta ystäväni lähetti minulle tuon viestin sähköpostilla mutta
en tiennyt vastausta joten laitoin sen viestin tänne. - on karismaattinen
kyselijä. kirjoitti:
En tiedä mikä habbo on. Mutta ystäväni lähetti minulle tuon viestin sähköpostilla mutta
en tiennyt vastausta joten laitoin sen viestin tänne.Sanjay Dutt nuorena kundina. Nykyään mies näyttää vähän toisenlaiselta, kasvoissa näkyy eletty elämä ja hiusrajakin on karannut kauemmaksi otsalta. Mutta edelleenkin upea ilmestys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777