mitä maksaa satakunnassa pihapuiden kaato? olis noin 10-20 mäntyä mitä pitäs kaataa.. puut on suht helpossa paikassa.
Pihapuiden kaato
9
1487
Vastaukset
- lupa ja
lupa kuntoon ja kaato noin 50 euroa kpl. kysy tarjous.
- metsuri...
tai muu osaava tuntitaksalla töihin. Puut kaatuvat nopeastikin, eniten työtä teettää pätkiminen, poiskuljetus ja jälkien siivoaminen.
Mies moottorisahan kanssa selviytyy kaatamisesta ja katkomisesta 2-3 tunnissa. Tämä työ maksaa sinulle 100-150 euroa.
Katso, että sinulla tai metsurilla on vakuutus kunnossa.- mutta hinta
pomppaa heti jos ahtaalla tontilla puut pitää pätkiä latvasta alkaen.
- päin
satakuntaa? minä pohjoisessa, voin kaataa, jos ei muuta tarvitse tehdä, itse karsit ja hoidat pois? sanotaan satanen tosta, jos lähellä.
- nnjijämälkoö;
nakkilassa
- mä oon
nnjijämälkoö; kirjoitti:
nakkilassa
Merikarvialla, tota matkaa on vähä ehkä liikaa??
- on se
mä oon kirjoitti:
Merikarvialla, tota matkaa on vähä ehkä liikaa??
ehkä vähän liian pitkä matka
- Puupula?
Eikö ainakin isoista männyistä pitaisi saada hintaa eikä itse maksaa, jos männyt kasvavat metsässä niistä maksetaan. Eikö Suomessa olekkaan puupula?
- Rainerzu
Tämähän riippuu aivan siitä mitä haluat puille tehdä. Kyllähän siitä pitäisi vähän voittoa saada jos myy jollekin metsäalan firmalle tukkipuuna nuo 10-20 mäntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010