Suki-suki

kondomit

ovat kadonneet ainakin city-marketista??

Ohuita kondomeita ei löytynyt kuin thin merkkisiä. Nämä uudet thinit tuntuvat oudon löysiltä ja liukkailta. Muutamien käyttökertojen perusteella kondomia saa vaihtaa monta kertaa ja peniksen kärkeen tulee hiertymä, koska kondomi luistaa edestakaisin.

Voiko kaalimato.comista tilata kondomeja, jotka olisivat ohuita ja keskimääräistä kapeampia. Mistä yleensä tietää minkä kokoisia eri merkkiset kondomit ovat??

14

2779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinn

Kaalimadon sivuilla näyttää olevan vallan Suki-Sukeja.

RFSU:n oman sivun mukaan Suki-Sukit ovat nyt Thinejä.

Mene ja tiedä.

• kortonki

Ohuet kumit ostan itse www.kortonki.com :ista.

• Niin ei varmaan mene sukisukit kaupaksi. Katso vaikka keskustelut "onko koolla väliä", niin hoksaat et kaikilla on jättikalu. Suki-Suki on liian pieni isolle vehkeelle.

• hyvä kumi

Lidlistä löytyy myös ohut kumi. Ennen oli punaisessa paketissa, nyt vihreässä höyhenen kera. 12 kpl maksaa reilun 3 ekee.

• kuin muutkin

Vaikka kirjoituksesi oli vitsi, niin todettakoon, että Suki-Sukit olivat saman kokoisia kuin muutkin RFSU:n kumit. Ne olivat vain materiaaliltaan ohuempia.

Kuitenkin, itsellä tuli mieleen että olisiko nimenmuutoksen (itse en ole huomannut kumin muuttuneen muuten kuin nimeltään) taustalla sellainen, että kun kumin nimi tuntuu viittaavaan Aasian suuntaan, olisi monilla sellainen mielikuva, että se olisi keskimääräistä pienempi, eikä sitä sen vuoksi kehdattaisi ostaa. Tiedä häntä. Saman kokoisia ne kuitenkin tosiaan olivat kuin muutkin, sama koskee myös tätä Thiniä.

• Se olikin KutiKuti, kun ei mahtunut päälle, eli se pieni kortsumalli, ei SukiSuki. Sorry...

• kurapylly

kaalimadosta ei saa sulle mtn ja ettehän te homot kortsuja tarvi

• kaalimato.com

Hei.
      Kaalimato.com verkkokaupassa on suki-suki kondomeja myynnissä. Tuoteteksteissämme lukee kondomin pituus ja halkaisija ts. nimellisleveys millimetreinä. Suki-suki kondomin halkaisija on 52 mm. Eli se on valtaosaa kondomeista kapeampi. Sultan sensitive kondomi on myös ohut ja sen halkaisija on 50 mm.
      Muita ohuita kondomeja ovat Safex Sensitive ja Love-Box Funky Impression. Zenith niminen kondomi on valmistettu polyuretaanista. Polyuretaani johtaa paremmin ihon lämpöä ja tunne säilyy näin myös paremmin.

Voit kokeilla myös penisrengasta kondomin kanssa. Se pitää kondomin paremmin paikallaan.

Terveisin
      Kaalimato.com

• ja valikoimista

http://www.kortonki.com/product_info.php?products_id=98
        Kondomien nettimyynnin eniten ostetun kondomin leveys on 49 mm. Suki suki on ympärysmitaltaan 6 mm isompi kuin Durexin close fit kondomi. Vielä tämänkinkokoisen kondomin kerrotaan sopivan normaalivarustetulle miehelle. Erona on vain tiukempi sopivuus ja parempi paikallaan pysyminen.

Itse olen kokeillut melkein kaikki pienet kondomimerkit (viimeksi Slim-line ja Pasante trim), joiden jälkeen Suki-suki on tuntunut löysähköltä, mutta silti paremmin päällä pysyvältä kuin esimerkiksi Sultan-kondomi.

Kysyin Sincitystä minkälaisia kondomeita heillä on ja onko muut kertoneet vaikeuksista saada kondomia pysymään päällä. Myyjä kertoi pienempien kondomien olevan kysytympiä kuin isojen. Siitä huolimatta heilläkin oli suurempi valikoima suuria kondomeita kuin pieniä. Pieniä kondomeita oli vain pari merkkiä, joista toinenkin oli loppu. Sincityn Sure-kondomi on kapeampi, mutta ainakin minulle hieman lyhyt. Toistaiseksi en ole löytänyt aivan sopivaa kondomia, joka johtuu enemmänkin huonosta valikoimasta, kuin siitä että olisin jotenkin erityistapaus. Muutamat naiset ovat sanoneet penistäni hoikaksi, mutta myös ehkä keskimääräistä pidemmäksi. Samanlaisia peniksiä on varmaan vaikka kuinka monilla, mutta kondomeita ei ole kuin vain noin pari perusmallia!

• joonatan773
        ja valikoimista kirjoitti:

http://www.kortonki.com/product_info.php?products_id=98
        Kondomien nettimyynnin eniten ostetun kondomin leveys on 49 mm. Suki suki on ympärysmitaltaan 6 mm isompi kuin Durexin close fit kondomi. Vielä tämänkinkokoisen kondomin kerrotaan sopivan normaalivarustetulle miehelle. Erona on vain tiukempi sopivuus ja parempi paikallaan pysyminen.

Itse olen kokeillut melkein kaikki pienet kondomimerkit (viimeksi Slim-line ja Pasante trim), joiden jälkeen Suki-suki on tuntunut löysähköltä, mutta silti paremmin päällä pysyvältä kuin esimerkiksi Sultan-kondomi.

Kysyin Sincitystä minkälaisia kondomeita heillä on ja onko muut kertoneet vaikeuksista saada kondomia pysymään päällä. Myyjä kertoi pienempien kondomien olevan kysytympiä kuin isojen. Siitä huolimatta heilläkin oli suurempi valikoima suuria kondomeita kuin pieniä. Pieniä kondomeita oli vain pari merkkiä, joista toinenkin oli loppu. Sincityn Sure-kondomi on kapeampi, mutta ainakin minulle hieman lyhyt. Toistaiseksi en ole löytänyt aivan sopivaa kondomia, joka johtuu enemmänkin huonosta valikoimasta, kuin siitä että olisin jotenkin erityistapaus. Muutamat naiset ovat sanoneet penistäni hoikaksi, mutta myös ehkä keskimääräistä pidemmäksi. Samanlaisia peniksiä on varmaan vaikka kuinka monilla, mutta kondomeita ei ole kuin vain noin pari perusmallia!

Kyllä, suurin osa 52-56 mm.

Kai se jotain kertoo että kapeammille olisi enemmänkin kysyntää.

Mistä muuten johtuu, että supermarketista ei saa kapeita, vaikka muuten olisi paljon valikoimaa.

Itsekin tilaan netistä, esim . Durex close fit Lifestyles snugger fit toimii erittäin hyvin, normaaliin kaluun.

• väärin_

Sultan sensitiveen annetaan kahta kokoa, 52 ja 50. Useimmissa lukee 52.

• käyttäjä

Vuosia sitten apteekin vanhempi täti väitti kaikkien kondomien olevan samanlaisia. Tietenkään se ei pidä paikkaansa, koska kaikilla miehillä penis ei ole saman kokoinen!
      Kondomin käyttö aloitetaan ennen kasvuiän päättymistä ja myös penis kasvaa muun kehon mukana.
      Samankokoisen kondomin pitäisi siis olla sopiva kaiken ikäisille ja kaiken kokoisille.

Kaalimato.comin vastaajallakaan tuskin on omaa kokemusta kondomin käytöstä, koska vastaus perustui pakkausten päällä oleviin teksteihin.

SinCitystä olen saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Ainakaan apteekeista ei kondomeja kannata kysellä.

• kaalimato.com

Hei.
        Kondomeissa on tosiaan eroja. Euroopan unionissa kondomeille on asetettu ns. standardikoot. Yleensä kondomin halkaisijaa sanotaan nimellishalkaisijaksi. Halkaisija ei yleensä ole aivan tarkka esim. 52mm vaan /- 2 mm.
        Muoto vaikuttaa myös kondomin istuvuuteen. Joskus pojan ja miehen on käytettävä rahaa ja aikaa itselleen sopivan kondomin löytymiseksi. Vielä hieman lisää kondomeista löytyy seuraavan linkin alta: http://klubi.kaalimato.com/?i=page_level3_yleis_1207908674551_77

Ystävällisin terveisin
        Kaalimato.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      63
      2319
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1549
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1508
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1121
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe