Hei!
Tietääkö kukaan mistä saisin Saana( sari matala)
kappaleen Muistatko, se on syksyn sävel kappale!
Youtubesta ei löydy,,,
eikä helsingin kirjastossa ole kyseistä levyä.
Jos joltain löytyy kappale voisiko ladata sen youtubeen...
sekä jos löytyy sanat kyseisestä kappaleesta.
se menee jotenkin näin, muistatko kuin silloin juostiin, ylös hiekkasateeseen... enempää en muista...
Saana muistatko
16
1322
Vastaukset
Laita meiliä niin voin lähettää sen sinulle :)
tigru79 @ netti.fi (poista välilyönnit)- meri 26
Voisitko lähettää sen youtubeen tai sähköpostiini.
- itsekkin kappaletta olen va...
voisitko laittaa Saana:n kappaleen MUISTATKO mulle. akiv_89@hotmail.com KIITOS JO ETUKÄTEEN.
- saana the great
tämän yön mä yksin vietän kanssa ajatusten siedän tunteen joka kantaa nimen ikävän
on toivo niinkuin lintu valkoinen yllä siniharmaan meren siivilleen se minut nostaa kaipauksineen
chorus sydän kutsuu vierelleen vaikka yksin matkaa teen sinut ystäväksi tärkeäksi tahtoisin huomiseen
muistatko kun silloin juostiin ulos rankka sateeseen ja naurumme vain kaikui kesä tuuleen ja ukkoseen
kesä muistoineen mua kantaa läpi syksyn keltaisen annan rakkautemme johtaa mua vielä huomiseen;
palaan hiekkarantaan silloin kanssas aina kuljin illoin kallioilla missä aurinko punastui
ja tuuli kantoi kuiskauksen yli aavan vaahtopäisen raukkautesi voima muistoissa hymyilee
chorus sydän kutsuu vierelleen...
jos siittä jotain selvää saa :D parempi myöhään kuin ei milloinkaan - jokuvaan...
Vanha ketju mutta vastaan silti :)
Biisin voi kuunnella Spotifystä tai osoitteesta http://www.musicme.com/ kirjoittakaa vain hakukenttään "saana muistatko". - Retkuilija
Tämä Saana?
http://www.youtube.com/watch?v=FT1EXbTIpvw- 15+13
Kyllä kyllä
- -tietäjä-
http://www.musicme.com/#/Saana/titres/Muistatko-t1896915.html Tos linkki sinne mis se heti on!!!!!
- Spotifystä löytyy
Löytyy Spotifystä.
- Anonyymi
Myös YouTubesta nykyisin.
- Anonyymi
"tämän yön mä yksin vietän
kanssa ajatusten siedän
tunteen joka kantaa nimen ikävän
on toivo niin kuin lintu valkoinen
yllä siniharmaan meren
siivilleen se minut nostaa kaipauksineen
sydän kutsuu vierelleen
vaikka yksin matkaa teen
sinut ystäväksi tärkeäksi
tahtoisin huomiseen
muistatko kun silloin juostiin
ulos rankkasateeseen
ja naurumme vain kaikui
kesätuuleen ja ukkoseen
kesä muistoineen mua kantaa
läpi syksyn keltaisen
annan rakkautemme johtaa
mua vielä huomiseen
palaan hiekkarantaan silloin
kanssas aina kuljin illoin
kallioilla missä aurinko punastui
ja tuuli kantoi kuiskauksen
yli aavan vaahtopäisen
raukkautesi voima muistoissa hymyilee
sydän kutsuu vierelleen
vaikka yksin matkaa teen
sinut ystäväksi tärkeäksi
tahtoisin huomiseen
ulos rankkasateeseen
ja naurumme vain kaikui
kesätuuleen ja ukkoseen
läpi syksyn keltaisen
annan rakkautemme johtaa
mua vielä huomiseen
ulos rankkasateeseen
ja naurumme vain kaikui
kesätuuleen ja ukkoseen
läpi syksyn keltaisen
annan rakkautemme johtaa
mua vielä huomiseen
ulos rankkasateeseen
ja naurumme vain kaikui
kesätuuleen ja ukkoseen
läpi syksyn keltaisen
annan rakkautemme johtaa
mua vielä huomiseen"- Anonyymi
Saana - Muistatko
Biisi on vuodelta 2001. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saana - Muistatko
Biisi on vuodelta 2001.Saana - Muistatko:
https://youtu.be/MDYEtynHNm0?feature=shared
- Anonyymi
Hyvä biisi 2000-luvun alusta :)
- Anonyymi
Vieläkö Saana laulaa? (Sari Matala)
- Anonyymi
Ilmeisesti tehnyt vain yhden levyn, mutta laulaako enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995