Hyvästi Viasat! Nascar poistui

Petetty

Nascar lähetyksiä tuli monet vuodet Viasat Sport3 kanavalta. Tänään alkavat kisat, vaan sitä ei tutulta paikalta löydykkään. Mitään ei ilmoitettu Viasatin tajolta. Muiden palvelu kehittyy, mutta nämä ilmeisesti satsaavat sumuttamiseen ja vaikenemiseen! Sanon sopimuksen irti!

10

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo irtisanominen

Toivottavasti moni muukin tekis samoin, niin vois palvelu/laatu parantua maksaville asiakkaille. Toisaaltaan, jos antaa pissii itteensä päin näköö vika ei ole myyjässä vaan ostajassa!

• mikkikissa

tuosta kanavien vähentämisestä travel channel nyt häipyi,seuraavaksi lähtee vh-1...

https://plustv.fi/ystava

Jos vanha jo käytetty plustv kortti sattuu olemaan,aktivoi se tuossa osoitteessa tilaus maksaa 6kk ja hinta 60 sis. 9 oma valintaista kanavaa
        (EN OLE PLUSTV TYÖNTEKIJÄ)

Vaan yksityinen jolla nyt on canalin perhe hd 3kpl urheilukanava paketti ja tuo plustv paketti hintaa tulee näille kuukaudessa 44.50

• kanavalta

näkyy nasset suorina lähetyksinä ja ainakin
      DNA:n kaapeliverkossa kun vaan on kaapelikortti.

• erkkitys

Pelastit kauden avajaiset!

• mikkikissa
        erkkitys kirjoitti:

Pelastit kauden avajaiset!

viasat sport hd on näyttänyt myös kyseistä lajia...
        Kanava 41 boxissa

mikkikissa kirjoitti:

viasat sport hd on näyttänyt myös kyseistä lajia...
        Kanava 41 boxissa

Sport HD näyttäisi näyttävän NASCARia, suorana, toisin kuin UK viimeaikoina.
        Osaako joku sanoa, kai on jenkkiselostuksella?

• mikkikissa
        #18 kirjoitti:

suorana kaikki kisat,alkuperäis selostuksella...
        Kaikilla ei ole tuota hd boxia vielä... Ei näy tavallisella viasat sportilla autourheilua

• ei suorana
        #18 kirjoitti:

Ainakin minä olen katsonut NASCARia Urheilu Kanavalta siten, että olen seurannut samalla live timingia netistä, eli suoraa on.

ei suorana kirjoitti:

Ainakin minä olen katsonut NASCARia Urheilu Kanavalta siten, että olen seurannut samalla live timingia netistä, eli suoraa on.

Viimekisa alkoi 23.45, ja UK lähetys alkoi 01.00.
        Tulevana sunnuntaina lähetys alkaa 24.00, kisa alkaa pari tuntia ennen sitä. NBA näyttää sotkevan. Siksipä mietin että kannattaisko viasat hommata.
        Niin, voisiko joku sanoa että tuleeko alkuperäisellä jenkkiselostuksella? Toki voi myös kommentoida kuvanlaatua, HD kanava kun on

• vähintään tunti
        #18 kirjoitti:

Viimekisa alkoi 23.45, ja UK lähetys alkoi 01.00.
        Tulevana sunnuntaina lähetys alkaa 24.00, kisa alkaa pari tuntia ennen sitä. NBA näyttää sotkevan. Siksipä mietin että kannattaisko viasat hommata.
        Niin, voisiko joku sanoa että tuleeko alkuperäisellä jenkkiselostuksella? Toki voi myös kommentoida kuvanlaatua, HD kanava kun on

alkuseremonioita, haastatteluita, musisointia
        ym kisastudiota. Totta on että NBA:n live-lähetys saattaa venyä, koskas toi koriskausi päättyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe