Nascar lähetyksiä tuli monet vuodet Viasat Sport3 kanavalta. Tänään alkavat kisat, vaan sitä ei tutulta paikalta löydykkään. Mitään ei ilmoitettu Viasatin tajolta. Muiden palvelu kehittyy, mutta nämä ilmeisesti satsaavat sumuttamiseen ja vaikenemiseen! Sanon sopimuksen irti!
Hyvästi Viasat! Nascar poistui
10
1370
Vastaukset
- tuo irtisanominen
Toivottavasti moni muukin tekis samoin, niin vois palvelu/laatu parantua maksaville asiakkaille. Toisaaltaan, jos antaa pissii itteensä päin näköö vika ei ole myyjässä vaan ostajassa!
- mikkikissa
tuosta kanavien vähentämisestä travel channel nyt häipyi,seuraavaksi lähtee vh-1...
https://plustv.fi/ystava
Jos vanha jo käytetty plustv kortti sattuu olemaan,aktivoi se tuossa osoitteessa tilaus maksaa 6kk ja hinta 60 sis. 9 oma valintaista kanavaa
(EN OLE PLUSTV TYÖNTEKIJÄ)
Vaan yksityinen jolla nyt on canalin perhe hd 3kpl urheilukanava paketti ja tuo plustv paketti hintaa tulee näille kuukaudessa 44.50
- kanavalta
näkyy nasset suorina lähetyksinä ja ainakin
DNA:n kaapeliverkossa kun vaan on kaapelikortti.- erkkitys
Pelastit kauden avajaiset!
- mikkikissa
erkkitys kirjoitti:
Pelastit kauden avajaiset!
viasat sport hd on näyttänyt myös kyseistä lajia...
Kanava 41 boxissa - #18
mikkikissa kirjoitti:
viasat sport hd on näyttänyt myös kyseistä lajia...
Kanava 41 boxissaSport HD näyttäisi näyttävän NASCARia, suorana, toisin kuin UK viimeaikoina.
Osaako joku sanoa, kai on jenkkiselostuksella? - mikkikissa
#18 kirjoitti:
Sport HD näyttäisi näyttävän NASCARia, suorana, toisin kuin UK viimeaikoina.
Osaako joku sanoa, kai on jenkkiselostuksella?suorana kaikki kisat,alkuperäis selostuksella...
Kaikilla ei ole tuota hd boxia vielä... Ei näy tavallisella viasat sportilla autourheilua - ei suorana
#18 kirjoitti:
Sport HD näyttäisi näyttävän NASCARia, suorana, toisin kuin UK viimeaikoina.
Osaako joku sanoa, kai on jenkkiselostuksella?Ainakin minä olen katsonut NASCARia Urheilu Kanavalta siten, että olen seurannut samalla live timingia netistä, eli suoraa on.
ei suorana kirjoitti:
Ainakin minä olen katsonut NASCARia Urheilu Kanavalta siten, että olen seurannut samalla live timingia netistä, eli suoraa on.
Viimekisa alkoi 23.45, ja UK lähetys alkoi 01.00.
Tulevana sunnuntaina lähetys alkaa 24.00, kisa alkaa pari tuntia ennen sitä. NBA näyttää sotkevan. Siksipä mietin että kannattaisko viasat hommata.
Niin, voisiko joku sanoa että tuleeko alkuperäisellä jenkkiselostuksella? Toki voi myös kommentoida kuvanlaatua, HD kanava kun on - vähintään tunti
#18 kirjoitti:
Viimekisa alkoi 23.45, ja UK lähetys alkoi 01.00.
Tulevana sunnuntaina lähetys alkaa 24.00, kisa alkaa pari tuntia ennen sitä. NBA näyttää sotkevan. Siksipä mietin että kannattaisko viasat hommata.
Niin, voisiko joku sanoa että tuleeko alkuperäisellä jenkkiselostuksella? Toki voi myös kommentoida kuvanlaatua, HD kanava kun onalkuseremonioita, haastatteluita, musisointia
ym kisastudiota. Totta on että NBA:n live-lähetys saattaa venyä, koskas toi koriskausi päättyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576977Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664564Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1403286- 1592364
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1731641Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391415Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?351229