apua hameen

löytämiseen...

Eli ostin äskettäin nettikauppa Misurasta aivan ihanan valkoisen tunikan

http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Misura/Products/1601/SubProducts/1601-0001

Tämä olisi tarkoitus laittaa ystäväni häihin, mutta sopivaa hametta en ole vielä löytänyt. Minulla on huono värisilmä, enkä osaa hahmottaa millainen hame olisi hyvä.
Osaako kukaan antaa vinkkiä minkälaista/mallista/väristä hametta tuohon kannattaisi hakea? (Valkoinen ei käy, koska vain morsian saisi perinteisesti pukeutua kokonaan valkoiseen).

12

1876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunika

Ite ottasin ehkä jonkun suoran hameen ja jossain ruskeen sävyssä

• ruskeaa

Tummempaa ruskeaa ja pitkää suoraa hametta suosittelisin.

• LiljanKukkaLumiValkoinen

leveälahkeiset liehuvalahkeiset ohutta kangasta olevat housut. etenkin, jos sinulla on pituutta. värinä musta. kulta olisi ihana, mutta vaikea löytää. ruskea ei mielestäni ole juhlaväri, mutta miksei, jos oikea sävy löytyy ....

• pituutta

on kertynyt peräti 160cm, eli en todellakaan pitkä ole:) Housuja olen harkinnut, mutta olen kuitenkin enemmän "hame ihminen", tuntuisi jotenkin oudolta olla häissä housuissa.

• Etikettimimmi
        pituutta kirjoitti:

on kertynyt peräti 160cm, eli en todellakaan pitkä ole:) Housuja olen harkinnut, mutta olen kuitenkin enemmän "hame ihminen", tuntuisi jotenkin oudolta olla häissä housuissa.

Tosiaankin pusero on mielestäni aivan ihana, mutta muista, että vain morsiammella ja kaasoilla "saa olla" valkoista yllä häissä. Mutta jos tunnet morsiamen niin hyvin ettei se haittaa niin laittaisin itse mustan hameen.

• jikkuuu
        pituutta kirjoitti:

Kuparin ruskea pitkä hame tai housut ja ehdottomasti kiiltävää kangasta.

• minäkin...
        pituutta kirjoitti:

ja käytän usein tunikaa vartalon mallini vuoksi. Mutta mielestäni hame ei yksinkertaisesti sovi tunikan pariksi (ainakin minulla). Siksi käytän aina tunikan kanssa housuja, joko leggingsejä tai suoria housuja, arkisemmissa tilanteissa farkkujakin. Jos käytän hametta, sen parina on aina pusero, vaikka se olisi tunikan tyylinenkin, niin lyhyt.

Jos haluaa käyttää ehdottomasti tunikan kanssa hametta, mielestäni siihen sopisi vain hyvin kapea malli kun tunika on jo leveä.

• tyylitietoinen jaa minä

Minusta housut eivät ole tarpeeksi juhlavat, vaikka olisivat millaista materiaalia tai koristeita.

Hame on ehdoton ykkös valinta. Kannattaa etsiä hame jossa on samaa väriä kuin tunikassa esim. kultanen voisi sopia hyvin tai kullanrusehtava.

Sääriesi perusteella voit miettiä sopiiko paremmin lyhyt vai pitkä hame, mutta muista ettei liian lyhyt ettei mene mauttomuuden puolelle (ei hametta joka ei riitä peittämään polvia istuessa).

Kengät tietenkin kanssa samaa väriä kuin mitä tunikasta löytyy :))

• joku tämän tyylinen
      • halojatahalloo

No mielestäni tuo Cellbes hame ei oikein sovi, ainii erisarjassa tunikan kanssa. Hame on liian juhlava tunikan verrattuna ja jos alkuperäinen kirjoittaja on vielä lyhyempi ihminen, niin ei hyvä vaihtoehto

Kannatan kanssa yksinkertaista, hieman polven yläpuolelle ylettyvää hametta ja sävyn voit ottaa tunikan koristeellisistä osista,vaikka niiden päävärin.

Ja mitä tulee tähän ei häihin valkoisessa, niin tunika ei ole kokovalkoine, joten en todella usko sen häiritsevän ketään, että älä siitä ota paineita, kuten joku siitä mainitsi, jos tunikasi olisi koko valkoinen asia olisi toinen.

Voisit myös harkita hameen kohdalla jotain tämän tyylistä, mutta ota huomioon pituutesi ja muotosi
        http://www.alight.com/11990435.html

Toivottavasti tämä edes vähän auttoi

• Ginqer
        halojatahalloo kirjoitti:

No mielestäni tuo Cellbes hame ei oikein sovi, ainii erisarjassa tunikan kanssa. Hame on liian juhlava tunikan verrattuna ja jos alkuperäinen kirjoittaja on vielä lyhyempi ihminen, niin ei hyvä vaihtoehto

Kannatan kanssa yksinkertaista, hieman polven yläpuolelle ylettyvää hametta ja sävyn voit ottaa tunikan koristeellisistä osista,vaikka niiden päävärin.

Ja mitä tulee tähän ei häihin valkoisessa, niin tunika ei ole kokovalkoine, joten en todella usko sen häiritsevän ketään, että älä siitä ota paineita, kuten joku siitä mainitsi, jos tunikasi olisi koko valkoinen asia olisi toinen.

Voisit myös harkita hameen kohdalla jotain tämän tyylistä, mutta ota huomioon pituutesi ja muotosi
        http://www.alight.com/11990435.html

Toivottavasti tämä edes vähän auttoi

Mutta jos valitset niin, hameen pituuden ja mallin kanssa täytyy olla tarkka tai tulee liian raskas vaikutelma. Ei tietenkään minimallinen, mutta ei missään nimessä liian pitkäkään eikä liehuhelmainen, koska olet lyhyehkö.

• mukava tietää miten valistsit ja löysitkö mieleisen asun. Neuvoja minäkin kaipailen juhlatyyliini :)kesähäät on tiedossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      250
      6267
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2745
    3. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      55
      2732
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1445
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1434
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      25
      1351
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1311
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1017
    Aihe