Millä rahalla lähdet

oikeasti töihin?

Ja kuinka pitkälle? = minne?

Tarttisin duunaria, mutta millä teistä selvän ottaa?

9

1938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaani2

riippuu hommasta 10-15€tunti

• työ on

ja missä? 15€ olisi sopiva. pkuorma@gmail.com

• piruuu

Riippuu työstä tietenkin aika pitkälti ja sijainnista.

• Lähdetkö töihin?

kotihommiin/lapsen hoitoon, äidin ollessa siinä kotosalla töissä.

• stepu

Mitä töitä sulla on tarjolla??
      olen metallipuolella ollut viime vuodet.myös laivakonekorjausmiehen pätevyys.kirvesmiehen taito löytyy myös.
      paikka vaikka ulkomailla??
      T:Ari
      olen kohta 45.hyväkuntoinen !!
      artturi64@hotmail.com

• Jos ammattilaista kaipaat, niitä ei saa alle 17€/h.

Ammattitaidottomia saa vaikka kympillä, ja työkkärin kautta vielä halvemmalla, ja jälki on sen mukaista.

Jos tarvetta on osaavalle,edulliselle duunarille, ota yhteys.

salminen.lassi@hotmail.com

• kauemmaksikkin

rehti duunari vapaana. Mihin hintaan? -sehän on neuvottelu kysymys, joten otappa yhteyttä, niin poristaan lisää.

duunaripks@suomi24.fi
      040-7190211

• Lähden heti

Mitä tekemään? Amattitaitoinen nosturinkuljettaja ja abce kortti ja siitäkin ajokokemusta vuosien varrella.Palkka verokortin kanssa soviteltavissa oleva juttu.

• lähden töihin

Ikää 30v metallialalla ollut ikäni. Särmäys hommia 5v, asennushommia, hitsaus hommia, esivalmistelua, kokoomista, koekäyttöä. Tulityökortti ja työturvallisuuskortti (just uusittu kumpikin) Hitsausluokat selvillä parin kuukauden päästä, tällä hetkellä jo täytelangalla piena luokat, seuraavaksi ehkä levyluokat, myös tigillä ajan luokat, ilmeisesti putkiluokat. Hitsausjälki kelvannut jopa elintarviketeollisuuteen. Päätin hankkia itse luokat hitsausosaamisesta.

Juon harvoin, en polta, ei rikosrekisteriä, ei sairauksia, eikä allergioita, ABEC luokan ajokortti ja kertausharjoituksiin ei tule kutsua (armeijan suorittanut 1/97-10/97 285 päivää Niinisalossa). Korkeita ja ahtaita paikkoja en pelkää. Työttömyyttä en ole kokenut ja noin 15 työsuhdetta takana. Lienee taas aika vaihtaa firmaa. Ei väliä minne, mille alalle, kunhan sillä palkalla tulee toimeen eli saa maksettua kulut ja menot. Lapsia ei ole, vaimo kyllä, mutta sekään ei estä lähtemästä vaikka Mosambikiin töihin. Pidempikinaikainen reissutyö käy. Kelpaa myös kotoa käsin koneella tehtävä työ.

Mosambikiin voin lähtee 24euroa tunnissa matkakulut asuminen ulkomaanpäivärahat. Kotona koneella naputellen voin työtä tehdä vaikka 8 euroa tunnissa, mikäli työtä on riittävästi tarjolla eli noin 12 tuntia päivässä ja vähintään 5 päivää viikossa. Tänne jonnekkin lähistölle jos metallihommia tekis niin 15euroa tunnissa 5cnt kilometriä kohden.

Esimerkki 1: Työpaikka 20km päässä = 15e 20 x 5cnt = 16€/h

Esimerkki 2: Työpaikka 100km päässä = 15e 100 x 5cnt ? = 20€/h

Sikälimikäli olisi neuvoteltavissa työaika esim 10 tuntisia päiviä 4kpl viikossa (palkka 8h x 5pv) voisi se pikkaisen laskea palkkatoivetta. Kaikki on neuvoteltavissa. Näillä minä menen ja taantumasta huolimatta hyvin työllistetty. Tekevälle osaajalle on työtä edelleen. Mikäli joku työnantaja innostui, niin sopii ottaa yhteyttä sähköpostiin: jame-78@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe