Sara Jasmin Emilia.
Aiemmat tytöt on Venla Kaisa Jessica ja Neea Silja Johanna
Tyttömme sai nimen 1.2
8
2026
Vastaukset
- 3 nimeä
aivan turhaan pitkä litania, eivätkä edes sovi yhteen, nuo teidän valitsemanne nimet...
- minä vaan
minusta tuo on kaunis nimi
- !!!
minä vaan kirjoitti:
minusta tuo on kaunis nimi
kauniit nimet
- ..
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
- Jorkus
.. kirjoitti:
onpas inhottavan lapsellista tulla haukkumaan toisten lapsien nimiä!!!! minusta jokainen äiti ja isä saa olla ylpeä omasta maailman ihanimmasta lapsestaan ja sen maailman ihanimmasta nimestä!!!!! itselläni on kiia ellen olivia ja leevi anton mikael!!! olen maailman ylpein äiti ja mielestäni lapsillani on maailman osuvimmat nimet!!!!
Jaha.. täällä on toinen joka kuuluu salaliittoon "Annetaan lapsillemme typerät nimet että niitä kiusataan mahdollisimman paljon koulussa"... Onnea vaan.
- vittuun!
ihan normi nimiähän noi on!
- santtu
ovatpahan ainaskii mun mielestä tosi hyviä nimiä!!!!
- mummo pohjoisesta
olette tyttärillenne antaneet, ei tarvitse vanhempana hävetä.Ole ylpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480