laitoin sit pin koodin 3 kertaa väärin ja sit se kysy puk koodia ja vitustako minä sen tiedän, rupesin vaa laittaa jotai random numeroita ja nyt on sim kortti hylätty.
älkää jumalauta sanoko et pitää hankkii uus kortti ja ettii kaikki numerot uudestaa : D
auttakaa :(
12
1057
Vastaukset
- puavo
soita puh,operaattorille sieltä saat puk:koodin!!!
- -.-
huoh. puk koodia ei saa edes laitettua ku kortti on lukittu
- ...
uuden kortin tarvitset ei voi mitään...
- -.-
mitä se maksaa ? ja kauan kestää et saa sen hankittuu..
- Supportin sepi
PUK koodin saa soneran sivulla omilla käyttäjätunnuksilla. ei mee siis viikkoja uuden kortin saamisen.
- soneran
sivuilla enkä saa sitä edes luotua koska en pysty lähettämään viestiä kännykäst. ja mitä mä sil puk koodilla teen jos sitä ei pysty edes kirjottaan siihe ku kortti on lukittu..
- supportin seppo
Meet soneran sivulle... siellä o sellainen omat sivut juttu, jossa kirjaudut, nii se tulee kirjautumisen jälkee nii siihen omien sivujen oikeaan ylälaitaan
PUK koodi
sieltä saat ohjeet ja sen koodin, jolla kortti aukeaa... mutta... sillä pukin määrälläkin on raja, jonka jälkeen se kortti o entinen... ELI OLE TARKKA YRITYSTEN KANSSA, ÄLÄ KOKEILE SITÄ TURHAAN! - se tunnus
soneran kirjoitti:
sivuilla enkä saa sitä edes luotua koska en pysty lähettämään viestiä kännykäst. ja mitä mä sil puk koodilla teen jos sitä ei pysty edes kirjottaan siihe ku kortti on lukittu..
on sun nimeros..
- tunnuksella..
se tunnus kirjoitti:
on sun nimeros..
kun ei ole salasanaa..lol
supportin seppo kirjoitti:
Meet soneran sivulle... siellä o sellainen omat sivut juttu, jossa kirjaudut, nii se tulee kirjautumisen jälkee nii siihen omien sivujen oikeaan ylälaitaan
PUK koodi
sieltä saat ohjeet ja sen koodin, jolla kortti aukeaa... mutta... sillä pukin määrälläkin on raja, jonka jälkeen se kortti o entinen... ELI OLE TARKKA YRITYSTEN KANSSA, ÄLÄ KOKEILE SITÄ TURHAAN!Vastaisuuden varalta: PUK-koodin saa operaattorilta. Mutta koska korttisi on nyt lukittu, sinun täytyy käydä operaattorin liikkeessä hakemassa uusi kortti. Operaattorin liikkeestä saat kortin heti, netin kautta tilaamalla tai puhelimitse menee muutama päivä.
- Supportin sepi
kvall kirjoitti:
Vastaisuuden varalta: PUK-koodin saa operaattorilta. Mutta koska korttisi on nyt lukittu, sinun täytyy käydä operaattorin liikkeessä hakemassa uusi kortti. Operaattorin liikkeestä saat kortin heti, netin kautta tilaamalla tai puhelimitse menee muutama päivä.
ei lukkiutunutta korttia tarvi vaihtaa uuteen.
Kortti kyllä tuohutuu jos PUK koodia aletaan arvaan monesti uudelleen ja se epäonnistuu. olisko se sitten kanssa kolme yritystä niin se menee kiinni.
Mutta vaihtoehtoja on kaks... pitää mennä jonnekkin operaattorin kauppiaalle ja pyytää sieltä apua, että ne selvittää sen koodin tai sitten pyytää kaverilta kännykkää, että se kortti aukeaaa...
Ja kun se kortti on taas toiminnassa, nii sitten vaan se viesti salasana, ja lähettää sen sinne numeroon 15400, nii saa sen salasanan jolla pääsee aluun omien sivujen käytölle netissä....
Aiemmin muute sen PUK koodin sai kortin mukana... mut ny ku o netti, nii ne ei sitä anna...
ja sama muute o sim-lukitun puhelimen kanssa, että jos syötää koodia väärin, nii menee koko laite käyttökelvottomaksi
- PUK-koodisi
kunhan vaan ekana soitat sinne.Kysyvät numerosi,sekä sotusi.Ehkä vielä osoitekin.
Sieltä saat oman PUK:isi.Arvaa vaan,kuinka useen mulle on käynyt sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738