Itse olen jousimies/ nainen ja mieheni on kala. Ah, lempeä , haavoittuvainen ja herkkä. Ja et me sovitaan yhteen.. Hosuja jouskari saa kalaan tazzia ja taas vesi sammuttaa sopivasti tulen,jos se liikaa roihuaa. Ne vaan käy yhteen. Täydentävät toisiaan :) Ei meidän liitosta tulisi mitään , jos oltaisiin samanlaisia " sähiäisiä" Näin se vaan on! Vastapuolet täydentävät toisiian.
jousimies & kalat
tuli & vesi
1
720
Vastaukset
- *J*
..tosin meni pitkään ennenkuin kestin kalan suoruutta ja päin naamaan laukomista.Otin alkuun nokkiini aika pahasti.Mutta nyt viiden vuoden yhteiselon jälkeen olen kasvanut hänen rinnallaan ja olen oppinut ottamaan vastaan kritiikkiä loukkaantumatta,ja hyvä niin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777