vesimiesmies haluton

rapun..

Olisin nyt kipeästi vailla neuvoja. Elikkä olen rapu nainen ja mieheni on vesimiesmies..meillä on olut n puoli vuotta kerran kuukaudessa seksiä koska vesimieheni ei halua..Ja olen sitä joka päivä miettinyt että miten tässä nyt käy..seksi kun on tärkeää minulle! kuinka saada vesimies taas vällyjen väliin?olemme kummatkin nuoria(n 20v)en itse uskalla tehdä aloitetta koska pelkään sitä "väsyttää" joka hukuttaisi minut taas epätoivoon.

7

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikutusta rimppakintulta

lopeta se roikutus ja anna sen miehen olla ,se ei ole sinua varten.parempi sun on olla yksin.ja lopuksi oletkin yksin,ja se on ihan totta.

• femmeh

Miksi et juttele veskarisi kanssa suoraan? Luultavasti jokin painaa.(Vertaan omalle kohdalleni Vesimieheni kanssa) Ei välttämättä teidän välillä, mutta ehkä töissä. Ja helpottaisihan tuo molempien oloa kun toinen tietäisi mistä on kyse..

Meidän veskari-rapu-suhteessa tää toimii. :)

• joopa joo

vesimies on sadistinen ihminen,kun se rapu on taas laiska ja siitä se ongelma tulee.kokemusta on ja lopulta ero.

• Ailemayu
        joopa joo kirjoitti:

vesimies on sadistinen ihminen,kun se rapu on taas laiska ja siitä se ongelma tulee.kokemusta on ja lopulta ero.

sadisti-Vesimiehiä sinä olet tapaillut? =D

Meikäläisen ystäväpiirissä on kyllä erityisen mukavia ja "halukkaita" Veskareita. Kenties heitä ei vain kiinnosta kauaa.

• Nimetön

hyvä ystäväni on Vesimies...
      Minulla on haluja vaikka toisille jakaa, mutta kumppanillani ei vakonen kostu haluihin asti edes 1 2 kk aikana !!
      Tämä asia on aika rasittavaa, toisten naisten perään olen alkanut vilkuilla ja ajatukset liikkuvat sinne makuuhuoneen puolelle heti.

• vesimiesn86

Vesimiehellä ikävä kyllä kiinnostus lakkaa joskus hyvinkin nopeasti... sen takia on hyvä piristää seksiä välillä uusilla jutuilla. =) Kokeile vaikka! Uusia hepeneitä tai jotain seksileikkejä niin johan on taas vesimies mukana!;)

• rapurapu

oon ite parikymppinen rapunainen ja naimisissa vesimiehen kanssa. :) sama ongelma myös meillä. vesimies ei halua ja kun mulle ei riitä se kerran kuukaudessa. kannattaa kokeilla vesimiehen kanssa ihan uusia juttuja esim.seksilelut. ;) meillä piristi hetken aikaa nyt taas latistunut... huoh... vongattava se vaan on heh ei muu auta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe