Sopiiko rapumies ja oinasnainen yhteen?
Sopiiko yhteen rapu ja oinas
4
659
Vastaukset
- helmi1962
voin sanoa, ettei sovi pidemmän päälle. Oinas on
vaihtelunhaluinen, impulsiivinen, äkkipikainen,
jne. rapu ei pidä vaihtelusta, on rauhallisempi jne
Mulla oli hyvin intohimoinen suhde rapumieheen, mutta jonkinmoinen henkinen juttu puuttu. Mut ei sen puoleen, etteikö joku vaisto pelaa meidän välillä edelleen..mies aina ottaa yhteyttä,jos ja kun mulla menee kaikki päin helvettiä.. =)))
hassua..... - Muut merkit?
Tulee aina muistaa, että on muutakin, kuin aurinko-merkit. Sen jälkeen voi miettiä, mistä on valmis joustamaan. Riippuu tietysti ihmisen iästä, kuinka paljon joustaa, myötäilee ja tahtooko kehittyä tuon toisen hyvistä ominaisuuksista. Olen niin vanha, että otan riemulla kaikki haasteet vastaan ja saan nauraa omille omituisuuksilleni, jääräpäisyydelle, kaikelle sille roinalle, mikä minuun on kertynyt.
- suosiollaaa
Pitkän kokemuksen jälkeen totea:EI SOVI
- oinas ja rapu
suosiollaaa kirjoitti:
Pitkän kokemuksen jälkeen totea:EI SOVI
ei pidä katsoa niin tarkkaan horoskooppeja. meillä ainakin suhde pelaa, joskus pientä kränää mutta sehän kuuluu suhteeseen. tosi asiahan on että joustaa pitää ja yhteisistä pelisäännöistä tulee nauvotella. antaa vain rakkauden viedä, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820