otin kellosta aikaa että kauanko nuo selostajat jauhaa nuita tilastoja pelin edetessä. eka erää pelattu 9min ja itse peliin on keskitytty noin minutti! nuo jauhaa vaan jotain tilastoja kuka on ampunu kuinkakin paljon ja milläkin kaudella. TÄSTÄ PITÄÄ VIELÄ MAKSAA
SM-Liiga pelien selostus!!!
8
1133
Vastaukset
- vai ei
Lähetä palautetta äläkä täällä itke.
- järkee
on lähetetty jo!!
- On Oulusta
se pelkää C anaalia
- rutinoffi
Sulla on siinä kuvaruutu, josta näet mitä pelissä tapahtuu. Asiantunteva selostaja osaa muutakin kuin sanoa, kenellä pelaajalla kiekko on milloinkin. Tilastot palvelevat niitä, jotka ovat kiinnostuneita jääkiekosta muutenkin kuin typerän sohvaperunan roolissa. Äänet saa aina myös pois, jos osaa itse selostaa paremmin. Kannattaa kokeilla sitä hommaa, jos tuntee sen omakseen.
Miksi tuhlaat rahoja kanavaan, josta pitää maksaa? Maikkarin porkkanamiehet vissiin hoitelivat hommat paremmin kuin C ?- sitten
että onkos maikkariltakin tullu sm-liigaa pariin vuoteen?? tilastot saa netistä jos niitä haluu kaivella. mut hauskaa ku tänne kirjottaa nörtit jotka ei oo lätkää nähnykkään........
- parhaat selostukset!
Ruotsiksi.
- mikkikissa
Näin on ... Välillä tuo ruotsalainen saattaa olla pari minuuttia hiljaa
- on!!
kyllä eilinenkin peli oli surkeaa katsella kun selostajat jauhavat samoja tilastoja moneen otteeseen ottelun aikana. itse peli ei heitä tunnu kiinnostavan laisinkaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860