Mikä "minun" kalat-miestäni riivaa? Hieman ottaneena ja joskus muulloinkin tykkää kovasti ja pusi pusi viestittelee. Sitten taas muutaman päivän päästä on ihan kaukainen? Minä olen ihan myytyä naista ja mies vaan kaartelee ja kiertelee. Kun kysyn suoraan, vastaa tietysti tykkään jne. Luulee, että tiedän hänen tunteensa sen kummemmin sanomattakin?! En ole ajatustenlukija sentään. Hänet tuntevan tuttavan mukaan on juro naisseurassa, minuun käy (välillä) kiinni kuin sika limppuun... Ota nyt tuosta selvää.
Kerro tunteesi kalat-mies!!!
korviaan myöten vedenelävää...
1
602
Vastaukset
- Oinas mielipide
Kaikilla on oma tyyppinsä ilmaista itseään ja uskoisin että herra kala on rohkaisun tarpeessa. Yritä joustaa, jos todella pidät hänestä. Kalat horroskooppina tarvitsee aikaa, jotta todelliset parhaat puolet tulee esiin ^^ Sen ainakin opin kantapäänkautta erään kalat-miehen kanssa. Hyviä ystäviä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820