Kokemuksia kolumbiasta?

Sinne Haikaileva...

Elikkäs löytyykö kolumbiassa reissanneita? Etenkin Karibian meren puoli kiinnostaa.
Olis kiva saada tietoa paikoista? onko hienoja rauhallisia rantoja?
Hintataso??

3

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria1234

hei! olin noin vuosi sitten kolumbiassa kuukauden verran ja olin juuri karibianmeren puolella, cartagena, barranquilla, santa marta, eniten jos ranta lomaa haikailet niin cartagena tai santa marta on parhaita paikkoja, sillä barranquillasta biitsille on jonkun matkaa autolla.. hinta taso on huomattavasti halvempi ku suomessa, tasokkaassa ravintolassa syöt 10e hyvin kaupasta saat viikon ruoat samalla hintaa.. ;) ja vaatteet tietty lähtee pilkka hintaan.. :) ite majoitun cartagenassa hyvässä hotellissa joka oli 2 hengelle niin 30e yö ja kaikki ruoat kuului hintaan.. :) joten ei muutaku hyvää matkaa! ite jo suunnittelen toista reissua sinnepäin..:)

• murskattu

Maria, satuitko käymään espanjan kursseilla jossain noista kaupungeista?

Oisko lisää hintaesimerkkejä? Paljon maksaa bisse?

tack!

• ay que rico!

Mä kanssa kaverin kanssa olen suunnitellu reissua Kolumbiaan. Paljon suurinpiirtein ois suht halpa edestakas lentolippu, tarvitaanko viisumi, kannattaako hotelli varata jo Suomesta?

Onko turvallista matkustaa itsenäisesti, siis valmismatkapaketin ulkopuolella?

Kauanko olit matkalla? Minkälainen pitäis olla matkabudjetti niin ettei näe nälkää ja voi ostaakin jotain - meille kyllä kelpaa noin muuten kaikki vaatimaton, ei tarvita luksusta.

Onko missä kaupungeissa turvallista liikkua?

Mitä rokotuksia tulee ottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe