Lähden mieheni kanssa ensi kesänä vähän ennen juhannusta kiertämään pohjois Italiaa reppu selässä. Tarkoitus olisi lentää Malpensan kentälle ja sieltä bussilla päärautatieasemalle Milanoon. Junalla Peschiera del Gardaan ja sieltä jatkaa bussilla Riva del Gardaan ja olla ensimmäinen yö siellä jossain hotellissa.
Onko kellään siis tietoa löytyykö sieltä kesällä kohtuuhintaisia yösijoja varaamatta etukäteen vai pitääkö mennä johonkin kauemmaksi että löytyy vapaata?
Reppumatkalle
9
1104
Vastaukset
- useat
hotellit on myyty etukäteen täyteen!
Ota teltta mukaan ja mene leirintäalueelle. - tuo Riva
Et kerro koska kesällä, elokuu varmaan ainakin aika varattu hotellien osalta. Sinuna varaisin varmuudeksi majoituksen etukäteen.
- ...häiriökö?
Vähän ennen juhannusta kertonee aika selkeästi ettei matkustusajankohta ole ainakaan elokuussa... ;-)
Valitettavasti en osaa vastata aloittajalle, koska itse olen reissunnut enemmän lähes kaikkialla muualla Italiassa kuin Gardalla. Kesäkuu ei kuitenkaan ainakaan tuolla pohjoisessa ole vielä pahinta ruuhka-aikaa. - rohkeasti nimimerkkiä
...häiriökö? kirjoitti:
Vähän ennen juhannusta kertonee aika selkeästi ettei matkustusajankohta ole ainakaan elokuussa... ;-)
Valitettavasti en osaa vastata aloittajalle, koska itse olen reissunnut enemmän lähes kaikkialla muualla Italiassa kuin Gardalla. Kesäkuu ei kuitenkaan ainakaan tuolla pohjoisessa ole vielä pahinta ruuhka-aikaa.Dornadore !Besserwisserit ja v..jat tunnistaa helposti.
- vai ymmärryksen puute
...häiriökö? kirjoitti:
Valitettavasti en osaa vastata aloittajalle, koska itse olen reissunnut enemmän lähes kaikkialla muualla Italiassa kuin Gardalla. Kesäkuu ei kuitenkaan ainakaan tuolla pohjoisessa ole vielä pahinta ruuhka-aikaa.Mikä häiriö sinulla on, kun kirjoitat, vaikka sinulla ei ole mitään sanottavaa ap:lle ? Kunhan haahuilet palstoilla, heheh huvit ne on sinullakin.
- ihana garda
Ota selvää aikatauluista, koska bussiyhteydet Rivaan eivät kulje kovin myöhään. Olisiko Desenzanosta lyhyempi matka Rivaan? Itse tulimme Orion(Bergamon)kentältä(eli samasta suunnasta kuitenkin) Desenzanoon ja siitä matkasimme Rivaan. Desenzanosta lähti viimeinen bussi Rivaan noin klo 19 ja ainoa keino päästä sen jälkeen Rivaan on taksi joka on tosi kallis.Rivassa on paljon turisteja myös sesongin ulkopuolella, kannattaa ehkä varata majoitus etukäteen. Suosittelen ehdottomasti Rivaa, ihana kaupunki!
- ihana garda
Taisi muuten tuo meidän meno päivä olla sunnuntai joten arkena bussit voi kulkea myöhempään. Tarkistaisin asian kuitenkin.
- liepeillä on
leirintäalue Tiglio jossa voi vuokrata erittäin mukavan "rivarin", http://www.campingtiglio.it/
Varmaan kannattaa keskikesällä varailla ainakin osa etukäteen - kesäheinä.
Olemme tosiaan lähdössä kesä-heinäkuun vaihteessa matkalle. Näyttää siltä mitä kyllä epäilinkin, että majoitus täytyy varata etukäteen. Telttaa ei viitsisi millään raahata mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061