voisko joku hieman fiksumpi valottaa tällaista idioottia, että miten lataa valinnalla (load selection from layer command) voi valita lineartista kaikki valkoset alueet?
Olin osoitteessa http://photoshoptutorials.ws/photoshop-tutorials/drawing/how-to-create-an-anime-artwork-in-photoshop.html
ja 'step 2' kuva ei näy, niin en nyt ymmärrä miten saan kaikki valkoset alueet valittua, kuten sitä alemmassa kuvassa.. :/
tyhmä olen tiedän sen, ja siksi apua anelen! :D
lataa valinta apuva?
load selection
2
298
Vastaukset
- -Jonttu-
Olisko sulta jäänyt tekemättä tutoriaalissa sellainen kohta, jossa valinta (ne valkoiset värit) tallennetaan (save selection)? Valintaa ei voi ladata (load selection), ellei sellaista ole ensin tallentanut.
- löytää..
jo ratkaisun.. :D siellä olikin sellainen yhden sortin "näppäin" mistä sain valkoset osat valittua.. ois vaan pitänyt jaksaa mietiä itse vielä kauemmin ennen kuin tulin kysymään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910