Lagunassa
6
1019
Vastaukset
- oop
...vikoja Lagunassa oikeasti. Vain pari kolme hylkäyksen aiheuttavaa vikaa per auto, ihan kuin muillakin merkeillä. Niitä on vaan useammissa yksilöissä kuin muilla. Siis Lagunoissa on paljon vikoja. Ei Laguna yksilönä ole katsastusmielessä yhtään huonompi kuin E-sarjan Mercedes.
- turbo auki
Corolla
- epämukava
- ahdas
- ruostuu
- kallis
- tyylitön
- huono ajettava
- äänekäs
Laguna
- mukava
- tilava
- ei ruostu (vanhatkaan herkästi)
- edullinen
- tyylikäs
- hyvä ajettava (jopa parempi kuin moni saksalainen)
- hiljainen- rellunpippana
Samaa mieltä edellisen kanssa.
- untoxx
Ajaisin traktorilla jos kulkuneuvon viattomuus oli tärkein peruste.
Mutta kun mukavuus , hiljaissuus ,tyylikkyys ovat tärkeimmät perusteet niin Laguna 2 on valintani
unto - vielä 665436543
untoxx kirjoitti:
Ajaisin traktorilla jos kulkuneuvon viattomuus oli tärkein peruste.
Mutta kun mukavuus , hiljaissuus ,tyylikkyys ovat tärkeimmät perusteet niin Laguna 2 on valintani
untototta että laguna on hiljainen ja suhteellisen tilavakin.
mutta totta on myös se että lagunassa on paljon sellaisia vikoja mitä autossa ei pitäisi olla.osaan olen itse törmännyt ja osaan olen törmännyt tälläkin saitilla....kuten
-mystisiä sähkövikoja(kuten virtalukossa, cruise, antureissa....)
-taka-akselin tuenta
-lasin nostimet
-takaluukun lukko
-ilmastointiongelmat
-etupään nivelet
-käynnistysongelmat
eikä siinä vielä mitään vaikka autossa ilmenee vikaa (koska harvoin pääse huoltoväliä ilman vikoja) on varaosien saatavuus todella heikkoa, tuntuu jotta kaikki osat on tilattava ranskasta...siis tarkoitan jotain muita osia kuin tulppia jne.
toisaalta on varaosien hintakin kallis....jotkut osat ovat normaali hintaisa, mutta suurin osa kalliita.
mutta onhan laguna turvallinen.
muotojen hyvyyshän on katsojan silmässä.
- Vive la France !
Huonoimmat autot 4 vuotta vanhat
Renault Laguna 60,4 vikaa
Kia Carnival 60,2 vikaa
Renault Clio 58,6 vikaa
=========================
Tanskalainen laaja autoalan tutkimus, kohteena 250.000 autoa. Sama tulos muinakin vuosina. Miksi Renault ei ota opiksi ? Ranskalaiset heikko jälleenmyyntiarvo on perusteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748