Paperiliinoja paljon!

...

Kävin eilen Hesessä ja otin mukaan yhden aterian. Kotona huomasin että minulle oli annettu hirveä pino paperia mukaan. Aloin laskemaan ja niitä oli yhteensä yli 20 kpl! Siis mitä järkeä? Eiköhän 3-4 kpl olisi vallan riittänyt :o Ei niitä kuitenkaan mihinkään pyllyn pyyhkimiseen käytetä... Kovaa tuhlausta.

6

1781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika erikoista

Yleensä noissa kyllä nuukaillaan. Ehkä jonkun työntekijän mitta oli ns. täyttymässä..

• sitä sattuu

Mulle taas kävi niinperin että olin hotkasemasa
      pikaisesti nakkilihapiirakaa huoltiksella
      ja otin 2 sinappiliuskaa.
      Myyjä rääkäisi että niitä ei saa ottaa kun yhden, ne on niin kalliita !
      Tuli kyllä asia selväksi kaikille muillekkin jonossa seisoville, sen verran kovasti karjaisi.
      Enpä oo tarvinnut siinä huoltiksella käydä
      sen koomin... ymmärtäsin jos oisi ollut paikan
      omistaja, mut oli työntejikä...

• säästöä

Nämä asiat on hyvin säännösteltyjä ainakin Mäkissä. Ohje on, että 1 paperi / tuote eli ateriaan saisi siis 3 paperia. Ja ketsuppia ainoastaan 1 pussi pieniin tai normeihin ranskiksiin, isoihin saa antaa huimat 2! :O

Ja Hesessä normaalistikin käytössä olevia haitaripillejä ei Mäkissä anneta kuin tiskin alta pyynnöstä...ovat K A L L I I T A !

Mutta itse olisin vain tyytyväinen, ne Hesen paperit on ihanan pehmeitä! Ne käy hyvin vaikka nenäliinoiksi.

• Kat Chup

se ketsuppien määräkin vähän vaihtelee. olen parhaimmillani saanut 9 (!) ketsuppia normikokoisiin ranskiksiini kun olen ottanut ne mukaan eikä ole mikään harvinaisuus, että niitä on pussissa 5-7.

• öööhh

kiiressä vaan joku meistä loppakouraisista työntekijöistä kahmaisi niitä enemmän kuin olisi ollut tarpeen. tai sitten jollain todellakin oli tullut mitta täyteen niin kuin joku sanoi....

• Kansalainen 4624247

Pitää niidenkin elää, jotka noita servettejä tekee!!
      Ei se maailma viherpiiperoilla elä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4202
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2484
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1302
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1152
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1112
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      102
      928
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe