Matkasuunitelmia Viroon.
Löytyykö sieltä vaatteita tai kenkiä isommissa kokoluokissa? Ja mistä?
Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan kiitoksella.
Vaatteita Virosta
10
2113
Vastaukset
- Malloriini
No muusta en tiedä mutta ihan siitä Sadamarketista olen löytänyt sexyjä ihania yöpaitoja.Tai oikeammin ne on satiinintapaisia yömekkoja joissa pitsiä koristeena,tollaisia ei liiemmälti Suomessa ole tarjolla isoissa koissa.
Olen kokoa 52/54.
Satiinisia yöpaitoja tai kimonoita metsästävälle myös vinkkinä että itiksen Anttilassa on vielä muutama iso mekko viidellä eurolla,itse ostin samalla viisi mekkoa ja kimonon,kun halvalla sai!
Käytän aina kotona ja öisin satiiniyöpaitoja,tai silkkiä jos vaan edullisesti löytyy.- kokoja
Tuolla Sadamarketissa kannattaa myös kysyä myyjältä jos nähtävillä ei ole sopivaa kokoa. Myyjät ovat yleensä palvelualttiita ja hetken kuluttua kiikuttavat (joko varastosta tai toiselta myyjältä) oikeaa kokoa. Näin sain sopivan talvitakin kohtuuhinnalla.
Sadamarketin ja Merekeskuksen pikkuputiikkien myyjät ovat aktiivisia ja usein tyrkyttävät tuotteitaan ohikulkijalle. Huvittaa heidän psykologinen silmänsä, kun kuuntelee mitä milloinkin tarjotaan. Jossain välissä totesin pukeutuneeni mummomaisesti kun tarjottiin vaatteita lapsenlapsille.
Toinen paikka jonka käyn aina Tallinnan matkalla katsomassa on vanhan Rotermannin toisessa kerroksessa oleva iso Adellin myymälä. Sieltä löytyy vaatteita (kenkiä vähän) isojakin kokoja. Adelli on täysin itsepalvelumyymälä, myyjät vain rahastavat kassalla.
Hintaa em. myymälöissä ei ole paljon ja virolaiset itse väheksyvät koska ovat halpoja (Suomen kielellä huonoja). Valmistusmaat yleensä Kiina tai Turkki, mutta mielestäni hinta-laatusuhde paikallaan.
Tallinnan merkkikauppoja ei ole tullut kierrettyä ja niitäkin siellä on paljon.
- Annilene
Isot koot naisille.
Tallinnassa pari rautiovaunu pysäkkeettä satamasta on keskus juna-asema "Balti jaam". Siellä ihan rautiovaunun pysäken vieressä on Adele kauppa. Siellä on pienempiä ja isompia kokoja: 34-60, mutta vaan naisten vaatteet. Todella kauneita vaatteita oli. Siellä myydään myös farkkuja ja housuja pitkille naisille.
Katso www.adele.ee- Ohjeita?
Olet ilmeisesti paikallisia joten annatko tarkat ohjeet miten turisti osaa käyttää raitiovaunussa ja bussissa R-kioskilta ostettavaa matkakorttia, me kun emme voi matkustaa ilmaiseksi Tallinnassa.
- lipsdick
Ohjeita? kirjoitti:
Olet ilmeisesti paikallisia joten annatko tarkat ohjeet miten turisti osaa käyttää raitiovaunussa ja bussissa R-kioskilta ostettavaa matkakorttia, me kun emme voi matkustaa ilmaiseksi Tallinnassa.
Bussiin ja ratikkaan eli trammiin käy R-kioskilta (terminaalissa) ostettava ¥hiskaart joka maksaa 2e. Kortille voi ladata rahaa tai aikaa. Lataa ehdottomasti aikaa. 1 vrk 3e tai 3 vrk 5e. (Jos lataat rahaa niin yksi matka on 1,10 e ) Kalleinta on maksaa kuskille, silloin 1,60 e/matka. Huom. Kyskilta et saa vaihtorahaa. Terminaaleilta molemmilta pääset keskystaan bussilla nro 2.
- lipsdick
Ohjeita? kirjoitti:
Ai niin, kun menet bussiin tai trammiin niin vie vihreä korttisi lukijalaitteen eteen. Ja muista tallettaa korttisi, seuraavalla Tallinnan matkalla voit ostaa lusää aikaa siihen ilman uutta korttimaksua.
- Annilene
En anna, etsi ohje itse internet. Minä ei ole mikään tietotoimisto!
- Ohjeita?
En osaa kieltä ja ne mitä olen löytänyt ovat hyvin epämääräisiä. Olipas kiinnostava vastaus, firmaa kyllä mainostetaan mutta sitten tulee töykeä vastaus. Osoittaa mitä mieltä virolaiset ovat poroista.
- hihihihihiiiiii
Hihhih viis rytkyy myynnis... mahtaa olla puoti. poikottiin vaan.
- akka kemistä
liike on aivan uusi. siitä johtunee nettisivujen pieni vaatevalikoima. hintataso kyllä houkuttaisi vierailemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767