miten saa kalamiehen

sydämeen ja luottamuksen?

onko mahdtonta saada tämän ihanan olennon sydäntä? olen palavasti rakastunut nuoreen kalatmieheen mut hän on niin kylmää ja etäinen... olen antanu liiankin paljon aikaa ja tilaa mutta ei jaksaisi enää ja mun kärsivällisyys koht loppuu häneen, vaikka en saa sitä päästäni pois mitenkään, se on aivan ihana mies, en koskaan tavanu ja tunten noin ihanaa miestä, vaikka ei ole komea mut mä tykkään:-)i love him todella paljon:-))

8

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat

kysy silt

• härrrkänainen

kalat mieheen hullaantuuneena on: anna hänelle aikaa kypsytellä ajatuksiaan. Vaikka kuinka tekisi sinun mieli soittaa tai viestittää, odota ja kas.. kalat mies laittaa jonkun ihanan romanttisen tekstarin tai muuten vaan kyselee kuulumisia. Jos liikaa häntä painostaa, hän kavahtaa helposti poispäin. Pitää antaa rauhallisesti uida verkkoosi.. =)

• rapu-leijona

Kärsivällisyyttä.Tahtoo tuo kala olla vähän sellanen hitaanlainen ja kovin herkkä kun on,niin hiljaa hyvä tulee.Nuo kalapojat varsinkin kun tykkäävät vetäytyä aika ajoin omaan maailmaansa,niin se saattaa antaa semmosen kylmän ja etäisen kuvan.Ei pidä säikähtää,antaa vaan sillon olla.

• luusereita

kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.

• ja aivan oikein meni
        luusereita kirjoitti:

kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.

mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)

• jooooo
        ja aivan oikein meni kirjoitti:

mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)

sori viel kerran. oli pakko seota. :)

• kauheee
        ja aivan oikein meni kirjoitti:

tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
        anna anteeks.

• kauheee
        kauheee kirjoitti:

tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
        anna anteeks.

:) kala draamaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe