Naapuri vahtii kellon ympäri

maijuskaaa

Asumme omakotitaloalueella keskellä kaupunkia. Naapureita on siis monia. Yksi naapuri on ruvennut terrorisoimaan koko ympäristöä. Hän haukkuu vanhoja ihmisiä heidän elämäntapojaan, haukkuu aidan leikkuusta, vahtii naapurin miestä kun se sahaa puita ja vielä kun yksi pikku poika huristaa mopolla omalla pihallaan siitä sitten soittamaan poliisille. Juoksee toisten ihmisten pihoissa kuin omissaan, vilkuttaa naapureilla ikkuansta ja naureskelee itsekseen huutaen naapureita nimillä. Vielä kummallisemmaksi sen tekee että tämän kaiken hyväksyy myös hänen miehensä joka seisoo myös raja-aidalla "tukena".
Poliisi on saanut tätä vähän kuriin mutta kun kevät tulee ja hulluus lisääntyy niin ei tässä hyvät ajat ole edessä.

8

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klinklkonmk

No mutta:
      kuinka sinulla on aikaa seurata ympärivuorokauden mitä naapuri teke???

• hyväksyttävää?

"No mutta:
        kuinka sinulla on aikaa seurata ympärivuorokauden mitä naapuri teke???"

Ehkä sen joutuu kuulemaan aina ohi kulkiessaan. Taidat olla häirikön puolella.

• meillä-

ole sama naapuri. Vanha pariskunta. Toinen jää aina ikkunaan väijymään, kun toinen lähtee asioille. Ja heillä on mielestään oikeus puuttua kaikkien asioihin. Huudella ja esittää perättömiä väitteitä. Saivat niistä juuri kunnianloukkaustuomion, muttei se huutamiseen vaikuttanut. Toinen tuomio tekisi heille terää, kun eläkkeet menee sakkoihin ja korvauksiin.

• pönttöä on

läheiseen metsään ja vahtii sieltä illalla,kuka on kotona,onko valot päällä vai ei?
        Levittää myös asukkaiden vieraista perättömiä juttuja jopa loukkaa kunniaa.
        Koskaan ei kävele muualla kun pihalla tai talon lähellä,ettei vaan jää kyttäämättä.
        ihmekkös,jos sälekaihtimet kiinni useimmilla päivälläkin.

• pönttöä on
        pönttöä on kirjoitti:

läheiseen metsään ja vahtii sieltä illalla,kuka on kotona,onko valot päällä vai ei?
        Koskaan ei kävele muualla kun pihalla tai talon lähellä,ettei vaan jää kyttäämättä.

taidan itse kyylätä myös,kun näin hyvion tiedän naapurin touhut.
        No joo,peilikin on keksitty ja katson nyt siihen..
        hyvää jatkoa.

• Anonyymi
        pönttöä on kirjoitti:

Onko näitä muuallakin. Jospa pelkää että talo höviää jos liikkuu pihaa kauemmas?

• Anonyymi

Minuakin yläkerran naapurit vahtii.Paukuttavat ovia, heittelevät kuulia lattiaan, nauravat.
      Toivovat, että saisivat tehdä kunniamloukkaussyytteen.Olen yhden jo saanut yhdeltä Teijalta, kun se kävi päälle.
      Tykkäävät, jos valittaa.On mennyt kiusanteko perille.
      En oikein tajua, mitä ne yrittää minulle viestittää.
      Epäilen, että ovat kateellisia, kun eivät minua kiihota tai kiinnosta.
      Jos teen jotain, joudun heti kiusanteon kohteeksi.
      Aamusta iltaan ja yöhön.

• Anonyymi

Onko se työtön?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6364
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5863
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3284
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2690
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2258
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1956
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1799
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe