olen lukenut ja kuullut paljon että härkä mies ja kalat nainen ovat maailman paras pari ja ne sopii niin hyvin ja niin hyvin yhteen:-) se olisi täydellistä parisuhde-elämää härän kanssa. mistäs löytäisin itselleni ihanan härän miehen?
kysy fishutar sinkku 35 vee:-) kiitos
mistä löytyy häräkä mies
9
1045
Vastaukset
- härkämän-71
Juu onhan meitä..
- uiskentelee samois vesis
Kyllä kalanainen ja härkämies sopii yhteen hyvin. Kumatkin ovat ihmisten hyväksikäyttäjiä aina hyötymäs. Te ette edes sitä huomaa ite, mitä teette ette myönnä. Ihmetelette kun kaverit häipäsee...
- vitsin
uiskentelee samois vesis kirjoitti:
Kyllä kalanainen ja härkämies sopii yhteen hyvin. Kumatkin ovat ihmisten hyväksikäyttäjiä aina hyötymäs. Te ette edes sitä huomaa ite, mitä teette ette myönnä. Ihmetelette kun kaverit häipäsee...
murjaisit! yksittäinen tapaus?
kalat n:lle onnea etsimiselle :)
t:kalat m -74 - kalatN 73
vitsin kirjoitti:
murjaisit! yksittäinen tapaus?
kalat n:lle onnea etsimiselle :)
t:kalat m -74ehkä mekin voimme hyvin sopia yhteen, siis kalat M ja kalat N, mitäs tuosta tulisi kaks kalaa??:-D
- sanasenhan
kalatN 73 kirjoitti:
ehkä mekin voimme hyvin sopia yhteen, siis kalat M ja kalat N, mitäs tuosta tulisi kaks kalaa??:-D
voi toki vaihtaa.
tuolla "meidän" puolella olevia viestejä lukennut olen ja niissä aikalailla samoja asioita mitä tunnistan itsessäni eli sydämetön kusipää :)
- ja voi olla vieläkin
Minotaurukset on mahtavia "sonneja".
- Joku..
Ei todellakaan ole maailman paras pari Härkä M ja Kala N yhdessä. Mistä sellaisia olet lukenut?
Härkä kaipaa syvää kumppanuutta ja tasapainoiset suhteet Härkä saa aikaan Neitsyen, Kauriin ja Härän kanssa.
Kalat elävät eräänlaisessa usvassa ja irrallaan jokapäiväisen elämän realiteeteista. Ääriviivattomuus ja sekavuus on tyypillistä.
Sulle sopii Kala ja muut veden merkit. - ihmeestä...
olet tuon "tiedon" naarannut..? Yleisessä tiedossahan on, että Härkä sopii parhaiten muiden maamerkkien eli Kauriin ja Neitsyen kanssa yhteen. Kalat on liian tunteellinen merkki maanläheiselle Härälle ; seurustelin aikoinaan tovin Kala-miehen kanssa (itse siis Härkä-n) eikä siitä tullut yhtään mitään..! Kala-miehen tunteellisuus ja ailahtelevaisuus oli jotain yli ymmärryksen menevää, ei sellaista kestä!
- jv73
täällä olis, härkäsinkku 35 vee, myös. ei ihan tavis, 188cm 96kg, sinisilmäinen, keskiluokkainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728