Hehhehhehhehhehh! Mikä paikka Bluesilla...Heh. Mutta Tarkkipa nappasi sen! Hahhahhahh!
Minähän olen aina sanonut, että muovinen Blues ei tule ikinä, ei IKINÄ voittamaan mitään! hihhihhihhihhihhihhihhohhohhohhohhoooo!!!
Miksi taas kävi näin?
7
318
Vastaukset
- aivan turhaa
hehettelet, blues voittaa koko ajan, a-junnut, naiset ja tulee se mitali miehillekin, luultavimmin kultaa, joten käppyrät jäävät syvälle sinne mistä ovat tulleetkin. No, käppyräthän ovat vain eläinten ulostetta.
- sfsfs
Joukkueessa on pelannut kauden aikana enemmän omia junnuja kuin varmaan missään muussa liigajoukkueessa.
Onneksi Jonas Anderssonit ja Josef Boumediennet, jotka vastaa Kärppien maaleista, on aitoja kärppäläisiä, eikä mitään muovisia ostopelaajia....lol- .......
Kyllä takuulla voittaa. Toivottavasti ei kuitenkaan tällä kaudella...
- Ex Oululainen
Voi voi !
Todella säälittäviä kommentteja teiltä ns Oululaisilta. Itse olen syntyperäinen Heinäpään poika Oulusta ja ainakin oman ikäpolven kasvatuksessa opetettiin kunnioittamaan vastustajia ja Blus on ainakin sen kunnioituksen ansainnut! Nämä on niitä aitoja elämässä epäonistuneita raukkoja, joilla ei ole paljon elämä antanut, niitä Koskaan en ole maitoa juonut-tyyppejä.
Hävetkää, jos älyätte!- ....
Tasan tarkkaan sama mieltä tämän edellisen puhujan kanssa. Onhan niitä huonoja häviäjiä mutta niin on huonoja voittajiakin. Naurettavaa tulla tänne kitisemään ja aukomaan päätä jos vastustaja hävisi, ei hyvä helvetinperse tätä touhua. Hiukka sitä kunnioitusta vastustajaa kohtaan.
- myös savossa
.... kirjoitti:
Tasan tarkkaan sama mieltä tämän edellisen puhujan kanssa. Onhan niitä huonoja häviäjiä mutta niin on huonoja voittajiakin. Naurettavaa tulla tänne kitisemään ja aukomaan päätä jos vastustaja hävisi, ei hyvä helvetinperse tätä touhua. Hiukka sitä kunnioitusta vastustajaa kohtaan.
Tätä samaa virttä on tuolla JYP-Kalpa sektorillakin. Mutta onpahan taattu aina makoisat naurut. Kyllähän sen ymmärtää että vastustajaa pitää yrittää murtaa henkisesti ettei peli kulkis, mutta ei se paljoa täällä huutaminen tuolla kaukalossa näy.
Mutta senpä vaan sanon että tässä on tällähetkellä suomen top4 porukka, jotka on jokainen oman kunnioituksensa saanut, tykkäs joku siitä tai ei.
Tapahtumarikasta peli-iltaa kaikille! - nahkoihise repeä
.... kirjoitti:
ei kaikkea rahalla voi ostaa. Vaikka osan tuomareista voikin. Taito se on joka ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738