Mitä tarkoitatte sillä että vesimies on vuorilla?
Hauska ilmaisu, muuten.
Millä vuorella
5
1377
Vastaukset
- vesimiehen vuori
tarkoittaa asettumista toisten yläpuolelle. Vuori on ympäristöään korkempi kohta. Sieltä näkee kauas ja on suojassa muilta. Se tarkoittaa myös pakenemista todellisuudesta harhaiseen olemukseen. Siellä olen turvassa elämältä ja voin itse rakentaa omaa maailmaani sellaiseksi kuin haluan. Joillakin meistä vuori on kemiaa ja silloin huoneessa on imelää savua, viinaa ja houreita. Sellainen on minun vuoreni.
- veskarinainen xxx
Mutta minun vuorellani ei ole imelää savua, viinaa tai houreita.
Juuri tällä hetkellä tunnen tarvetta mennä vuorelleni.....omaan paikkaani....siellä omat asiani, kaikki.
- Ja se ottaa aikaa.Syy !
..on runsauden pula.
Vesim-n.Nouseva sskoppioni.
Ps.Olen vuorilla...pus. - kauris - 68
Mieheni on vesimies ja sille tulee tarve ns. mennä vuorille. Samoiten aina keväisin myös masennusaika jolloin hän haluaa olla rauhassa. Onko muilla vesimiehillä samanlaisia kokemuksia eli liittyykö se tähän kevääseen jotenkin vai onko vaan henkilökysymys.
- itseriittoisutta ja
tyytyväisyyttä,hiljaisuutta.
Luovuutta.
Käy välillä halaamassa miestäsi kun se on vuorilla.
Kyllä se kevääseenkin liittyy kun valo lisääntyy,
näkee paremmin ja kauemmas.
Olen yksin Hesassa yritän nähdä Tampereelle
kultani luo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840