triumph sprint st

trumppa

Melkoinen kuume iski. Pitäisi uskaltaa ostaa yllä mainittu pyörä. Olisiko hyviä kokemuksia ko. mallisesta pyörästä. Huonoista ei niin väliksi, ettei kuume laske.

5

3224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

Hei! Suomessa Triumpheja on vielä melko vähän parantuneesta myynnistä huolimatta, joten kokemusten jakaminen on niukanlaista. Itse olen selaillut lontoonkielisiä sivustoja, esim www.triumphrat.net, josta löytyy sitten kokemuksia vaikka muille jakaa. Suosittelen niillä sivuilla käyntiä.
      Itsellä on Sprint Rs -03, mutta ajamaan en lokakuussa ehtinyt kuin 280 km sisäänajoa, joten keväämmällä vasta osaan paremmin kommentoida.

• trumppa

Foorumilla on tosiaan paljon juttuja. Jälleen kerran harmittaa, kun ei tuo Lontoon kieli ole paremmin hallussa, mutta vähän sentään sai lisää tietoa. Mm. eräs ST:n omistaja oli ajanut omallaan 120tkm ilman isompia ongelmia.

• EJL
        trumppa kirjoitti:

Foorumilla on tosiaan paljon juttuja. Jälleen kerran harmittaa, kun ei tuo Lontoon kieli ole paremmin hallussa, mutta vähän sentään sai lisää tietoa. Mm. eräs ST:n omistaja oli ajanut omallaan 120tkm ilman isompia ongelmia.

Terve vaan ja kiitokset kiitoksista.
        Olen kolme kertaa yrittänyt ottaa osaa tähän
        keskusteluun, mutta kommenttini ei ole jostain syystä päässyt palstoille.

Yritän uudelleen kertoa omista Triumph-kokemuksistani:
        Itselläni on ollut Sprint ST vähän yli 2 kesää ja kilometrejä on kertynyt n. 31000.
        Hyvä, vääntävä (n. 100 Nm/5000 rpm) ja vähän kuluttava (keskim. 5.3, min 4.5, max 6.2 l/100km) moottoripyörä.
        Meikäläisen ajot ovat tavallisen työmatka-ajon, mutkatiekurvailun ja vuosittain parin hieman pidemmän viikonloppu- tai lomareissun ajamista. Sellaisessa käytössä Sprint ST on ihan omiaan. Kaksi päällä ajo myös onnistuu hyvin jopa kolmen laukun kanssa. Rata-ajoa en ole kokeillut, mutta siihen hommaan tarvitaankin toisenlainen pyörä.
        Mitään varsinaisia vikoja ei pyörässä ole ollut. Nykyisin pyörän hintalaatusuhde on entistä parempi, kun uusien hinnat ovat laskeneet. Uuteen vaihtamista harkitsen mahdollisesti noin 3-4 vuoden päästä ja tämän hetkisen käsitykseni mukaan Triumph tulee olemaan valinnassa vahvoilla.

• Mooneyes

Kävin koeajamassa Sprintin viime kesänä ja tykkäsin kovasti - enemmän kuin Thunderbirdistä ja Daytonasta. Ajoasento mukava, koneessa tehoa ja vääntöä. Ja noin yleisemmin voisi sanoa että kolmepyttyinen kone on optimipakkaus. Tarpeeksi simppeli pitemmän päälle ja parhaat murinat!

• Sprint 955

Ostin just Saksasta -01 2o tkm ajetun ja huippukuntoisen. Odottelen kelien lämpenemistä että pääsis kokeilemaan, googlettamalla löytyy vain ylistäviä arvosteluja sport touring-pyöränä, joten alkuperäinen tarkoitus pyörän myynnistä keväämmällä alkaa pikkuhiljaa kääntymään omistussuhteen jatkamiseen ja vanhasta 1000:sesta CBR:stä luopumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe