Lämmin autotalli hyvinkäällä Vieremän alueella.
19.5m2 130e/kk.
Lämmin autotalli Hyvinkäällä
12
2707
Vastaukset
- sdft
Montako autoa mahtuu?
- Kipe
Yksi. Auton edessä tilaa ja hyllyt.
Sivulla kanssa ok tilat. - sssgf
Kipe kirjoitti:
Yksi. Auton edessä tilaa ja hyllyt.
Sivulla kanssa ok tilat.Olisko pihalla tilaa 2-3 autolle? Kauanko vuokrasopimus kestäisi?
- Kipe
sssgf kirjoitti:
Olisko pihalla tilaa 2-3 autolle? Kauanko vuokrasopimus kestäisi?
Ei valitettavasti ole.
Vuorasopimus on toistaiseksi eli niin kauan kuin haluaapi.
- kari.p
mitkä on tallin mitat?
- Mapexo
Missä osoitteessa? Voin tulla katsomaan vaikka jo tänään ja jos OK, tehdään sopimus.
Markku, 040 486 4400 - Juha R.
Vieläkö talli on vailla vuokralaista?
- JK
Onko tila vielä vapaana? soittele jos on 0417712277
- CimiPimi
Onko kenelläkään vuokrattavana autotallia Hyvinkäällä? Olen luotettava autokorjaaja/harrastaja ja etsin lämmintä autotallia, missä voi korjata edes yhtä autoa. Vuokran maksu 101% varmuudella. Ota yhteyttä! 6cimi9@gmail.com
- helena helena
hei näin tämän ilmoituksen ja vaikka olen myöhässä kysyn vielä sattuisiko tila olemaan nyt vapaana puh 0407718673
- teemu
Varmistan vaan, ettei tila ole tällä hetkellä vapaana?
Teemu p. 040 7773926 - Tilan tarvitsija
Onko talli vielä vapaa? Ei taida olla, mutta olisin kiinnostunut. txt voi, jos on vapaa 0451371189
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738