Ei asuntoa voi myymällä myydä kellekkään, asunto myy itse itsensä sellaiselle ihmiselle joka tuntee asunnon omakseen, välittäjä ei voi saada ketään ostamaan asuntoa jota joku ei tunne ja osaa kuvitella asuvansa siinä.
Olen myynyt kaikki asuntoni itse helposti, huolehdi vain että paikat on kunnossa ja ilmoittele RIITTÄVÄSTI, kas, kotvasen kuluttua löytyy ostaja joka tuntee asuntosi omaksesi ja kaupat syntyy.
Ei asunnon myyminen ole tapeteista tai värisävyistä kiinni, vaan ostajan halukkuudesta, tietysti hinta pitää olla kohdallaan.
Välittäjä vain laittaa paperit kuntoon ja kuorii törkeän palkkion ja röyhistää rintaansa että myin juuri talon, vaikka tosiasiassa ostaja oli vain sattunut löytämään itselleen sopivan asunnon ;) nain se vaan on.
Ostaja löytää aina asunnon.
4
1175
Vastaukset
- Näinhän se
No näinhän se on, mutta yhtä totta kuin yllä oleva on myös se, että kaikki eivät yksinkertaisesti osta yksityiseltä. Toki ei sekään ole ongelma, jos ajalla ei niin ole väliä, mutta ei se jatkuva ilmoittelukaan mitään halpaa ole yksityiselle.
- Työn sankari
Onhan monella tärkeämpää tekemistäkin kuin asunnon myyntiä hesariin pistät 100 ilmoituksen joukkoon ilmoituksen tulokset voivat olla 0 monenkin kerran ilmoittelusta.Myöskään kaupan hinnasta et voi sanoa yhtään mitään että esim saman hinnan itse myymällä saisit.
- Kannattaja
Saisinko aloittajan yhteystietoja.. Itsekkin tuota miettinyt ; t.Nainen Hml:sta.
- oikotielläkin
vain 90 euroa/4 viikkoa. Pankin lakimies ottaa muutaman satasen papereiden teosta. Omistaja esittelee paremmin talon kuin välittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767