Ylisuuri elatusmaksu ?

naistuomarit rulettaa

Palkastani jää käteen 750€/kk, vuokraa maksan 600€/kk, asumistukea saan 66€/kk ja toimeentulotukea vaihtelevasti.
Näillä tiedoilla minut tuomittiin käräjäoikeudessa maksamaan elatusmaksua 300€/kk, ja puolisen vuotta jopa takautuvasti.
Reilua eikö totta.

7

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa vikaa

Valitus sisään vaan. Naiset auttaa toisiaan. Valitusasteissa saattaa olla joku miespuolinenkin.

• naistuomari rulettaa

Mites tuosta valitat kun edes mitään päätöstä en ole saanut ? Ainoa tieto tuosta tuli ulosottomieheltä, joka nyt siis karhuaa noita takautuvia...?

• tai lähetä
        naistuomari rulettaa kirjoitti:

Mites tuosta valitat kun edes mitään päätöstä en ole saanut ? Ainoa tieto tuosta tuli ulosottomieheltä, joka nyt siis karhuaa noita takautuvia...?

s-postia käräjäoikeuden kansliaan ja pyydät kirjallisen tositteen. Kai se on tuomio tai päätös tms käsitellystä asiasta.

Sitten teet valituksen. Voit ottaa yhteyttä oikeusaputoimistoon. Kun tulosi ovat tuota luokkaa et joudu maksamaan maksimaalisia oikeuskuluja.
        Eli nyt selvittämään ensin päätös ja kun sinulla on se kirjallisena teet valituksen. Oletan, että saat siihen apua oa.toimistosta.

• ulosottomies saa mitään

sinulta vaikka kuinka karhuaisi:=)unohda elarit ja sillä hyvä.saat lisäksi sossutukea koska ei tuolla elä muutenkaan.

• hakuun

134 euroa ensin,ja jos hyvät tulot sen mukaan,käy sossussa,sieltä tulojen perusteella voit saada pienennettyä maksua,siihen tarvitset luvan,äiti hakee erotuksen sossulta tai kelalta

• naistuomari rulettaa

No en todellaakaan jätä asiaa tähän, vaikkei ulosotto multa juuri mitään saakkaan tällä hetkellä.
        Kaitpa mun tulot joskus nousee, ja en tosiaankaan halua että näitä perusteettomasti tuomittuja ylisuuria elareita aletaan silloin perimään.
        Käräjäoikeuden mukaan vastapuolen lakimiehen olisi kuulunut antaa päätös mulle todistettavasti tiedoksi. Vastapuolen lakimiehen mukaan tämä olisi kuulunut käräjäoikeudelle...Niinpä.

• olis
        naistuomari rulettaa kirjoitti:

No en todellaakaan jätä asiaa tähän, vaikkei ulosotto multa juuri mitään saakkaan tällä hetkellä.
        Kaitpa mun tulot joskus nousee, ja en tosiaankaan halua että näitä perusteettomasti tuomittuja ylisuuria elareita aletaan silloin perimään.
        Käräjäoikeuden mukaan vastapuolen lakimiehen olisi kuulunut antaa päätös mulle todistettavasti tiedoksi. Vastapuolen lakimiehen mukaan tämä olisi kuulunut käräjäoikeudelle...Niinpä.

jo varmaan siinä vaiheessa kun rupeaa tenavia tehtailemaan ajatella että niistä tulee kuluja. Näyttää vielä nykypäivän trendi olevan että kun menee huonosti tehdään vielä lisää tenavia ja ajatellaan että elämä sillä parenee. Ja näinhän se ei ole...ero tulee kumminkin. Ei auta muuta kuin osallistua elättämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe