Jukkapoika - TVpläjäys

kapuzki

Tällästä tulossa TV1:stä 28.12.03 klo 14.

Jukka Poika, Repekka ja Jenkkarekka

Ohjaus Maria Veitola

Jukka Poika, Repekka ja Jenkkarekka ei ole pelkästään musiikkidokumentti
vaan myös elämäntapadokumentti.
Dokumentti kertoo omakotitalossa Helsingin Siltamäessä asuvasta
kolmihenkisestä perheestä, johon kuuluu suomen reggae-rintaman
etujoukoissa astelevat Jukka ja Sandra Rousu sekä avioparin
puolitoistavuotias Onerva-tytär.
Soul Captain Band -yhtyeen myötä tunnetuksi tullut Jukka Poika vaikuttaa
vaimoineen nykyään mm. Kompostikopla, Repekka ja Kapteeni Ä-äni
kokoonpanoissa. Pariskunta pyörittää myös omaa Jenkkarekka -nimistä
levymerkkiä.
Parikymppiset Jukka ja Sandra Rousu elävät hyvin erilaista elämää kuin
useimmat ikätoverinsa. Samalla kun suuri osa suomalaisista nuorista
aikuisista keskittyy menestymiseen töissä ja ihmissuhteissa, keskittyvät
Rousut hyvin tietoisesti rauhalliseen ja kotikeskeiseen elämään, jossa
arki ei eroa juhlasta ja jossa monenlainen musiikki siivittää päivän
puhdetöitä.

Dokumentti on kuvattu kesällä 2003.
Pituus 25 min.

Tuotanto
Maria Veitola
Anssi Autio / Yle TV1 Nuortenohjelmat

Dokkari tulee telkkarista TV1 28.12 klo 14.25
Samassa yhteydessä (joko dokkaria ennen tai sen jälkeen) tulee myös Ruma-klubin keikkataltiointi. Kunnon paketti siis.

Ja eiku videot pyörimään.

9

2489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu

Kiitos ja kumarrus! En tiennytkään että nuo ohjelmat ovat tulossa. Mahtavaa!

• oiva

Skeidaa oli. Katsoin kun ei muutakaan tullut. Voi voi. Vai vielä videot pyörimään!

• luomu

Minun milestäni dokumentti oli erittäin mielenkiintoinen. Moneen kertaan olen sen jo videoltakin katsonut. Rousut viettävät näköjään melkoisen rentoa elämään :).
        Myös Tavastian keikka oli mahtava!

• Jesse3
        luomu kirjoitti:

Minun milestäni dokumentti oli erittäin mielenkiintoinen. Moneen kertaan olen sen jo videoltakin katsonut. Rousut viettävät näköjään melkoisen rentoa elämään :).
        Myös Tavastian keikka oli mahtava!

Se oli kamala ohjelma. Löytyyköhän enää mistään enempää itseään täynnä olevia, egoisti-ääliöitä kuin nuo dokkarin päähenkilöt? Kaiken lisäksi ohjelma oli aivan luvattoman huonosti tehty. Miten ihmeessä yle päästää tuollaista amatööri-skeidaa ruutuun?

• nippon
        Jesse3 kirjoitti:

Se oli kamala ohjelma. Löytyyköhän enää mistään enempää itseään täynnä olevia, egoisti-ääliöitä kuin nuo dokkarin päähenkilöt? Kaiken lisäksi ohjelma oli aivan luvattoman huonosti tehty. Miten ihmeessä yle päästää tuollaista amatööri-skeidaa ruutuun?

uusintaa kehiin!

• luomu
        Jesse3 kirjoitti:

Minusta on aivan mahtavaa että televisiosta tulee välillä jotain erilaisempaakin ohjelmaa. Monet televisio-ohjelmat ovat täynnä kaikenlaista pa*kaa ja tuohan oli varsin viaton ja hyväntuulinen dokkari. On hyvä, että eri tyylisiä ohjelmia esitetään.
        Kaikille jotain katsos :)!

• tähti

No niin oli. Jukka Poika on tyhmempi kun luulin!

• Nätti
        tähti kirjoitti:

No niin oli. Jukka Poika on tyhmempi kun luulin!

Jukka Poika on kuningas. Kateellisia vituttaa...

• poni
        Nätti kirjoitti:

Jukka Poika on kuningas. Kateellisia vituttaa...

niin näinhän se on.
        tällaset "jukkapoika olikin tyhmempi kun luulin"-länkytykset vois mun puolesta mennä itse laukomaan kyseiselle henkilölle jos on niin kauheasti kerrottavaa. säälittäviä olette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe