Kun katsoo alkuvuoden asukasluvun alenemista niin kuolleisuus on paljon suurempi kuin syntyvyys. Tässä ratkaisu. Sinkkufestarit joissa ei tarjoilla alkoholia kuin viiniä ruokajuomana. Hyviin ruokiin kätketään potenssilääkkeitä ja festariohjelma olisi seksipainotteinen. Tarkoitin vain heteropainotteisia seksiohjelmia. Saattaisi jo pelkkien juhlien pitäminen houkutella muuttajia saati miten syntyvyys lisääntyisi. Tämän lisäksi kun saataisiin nämä vanhat kalkkikset päättäjät pois ja siten nuorille töitä niin asiat tulisi kuntoon kertaheitolla.
Sinkkufestarit Varkauteen
11
1469
Vastaukset
- lähiönhoitaja
Mistähän saataisiin se sinun sinkku ?
- Niinpä!
Eli ei ole olemassa rumia miehiä tai naisia - on vain liian vähän viinaa! Kyllä niitä sinkkuja tai muita irtonumeroita taatusti löytyy kuin laitetaan tarjoilut ja esiintyjät kohdalleen.
- vapaa mies
Nii kyllä meitä sinkkuja täällä piisaa. Vaikeinta kai lie erottaa toinen sinkku varatusta.
- Mustajarvi
vapaa mies kirjoitti:
Nii kyllä meitä sinkkuja täällä piisaa. Vaikeinta kai lie erottaa toinen sinkku varatusta.
Minustakin on todella ikävää että varatut kiertävät samaa planeettaa kuin sinkut. Monasti myös alkoholi vaikeuttaa niinpaljon ettei puheesta tahdo saada selvää että onko sinkku vain menossa vaihtoon ?
- jos selvinpäin
Voisiko joku laittaa hieman sanaa kiertämään ja kysellä samalla jos tuntee jonkun joka yhä olisi sinkkuna ?
- tunnistamaton
miten ne tunnistaa kun en itsekkään osaa!
- milma2
Toi on kyllä kehittelemisen arvoinen idea. En itse ole enää lisääntymis iässä, mutta voisihan sitä toimia puhemiehenä. Tällä idiksellä sais Varkautta tunnetuksi. Minkähän verran täällä on sinkkuja ? Kirjoitelkaa toteuttamis ideoita. Sorry Bruno, otinko sun ideas ??
- milma2
bruno2 kirjoitti:
Tsuparille tätä on ehdotettu jo pari vuotta sitten
Voitaisko ihan tosiaan ruveta hoitamaan tätä sinkkujttua ? ? Sehän ei tarttes olla heti alkukesästä, kerettäis järjestelee juttua ! Ei ne sinkut täältä mihinkään karkaa. EHDOTUKSIA.
- Sic!
milma2 kirjoitti:
Voitaisko ihan tosiaan ruveta hoitamaan tätä sinkkujttua ? ? Sehän ei tarttes olla heti alkukesästä, kerettäis järjestelee juttua ! Ei ne sinkut täältä mihinkään karkaa. EHDOTUKSIA.
Tänne vain nyt ehdotuksia niin josoa sitten joku tarttuu ideaan ihan käytännössäkin. Hyvä ajankohta voisi olla elokuun alussa, tapahtumia voisi olla eri-ikäisille sinkuille eri ravintoloissa, esim. pikadeittejä, siis niitä jossa tutustutaan vastapuoleen esim. 5 minuuttia ja sitten vaihdetaan henkilöä. Kuljetuksia voisi olla eri puolilta Suomea vaikka junalla johon olisi varattu oma vaunu tapahtumaan tulijoille. Siitä vaan sitten kehittämään lisää tätä juttua!
- muuten tueln
Täytys olla joku postituslista ja sinne laittaa ehdotuksia. WWW sivut olisi myös hyvät ja sinne kuvia ! Ei sitten mitään parinvaihtoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009