oli suomalainen ruottalainen ja norjalainen ja ne oli autiolla saarella kuoleman kielissä, sitte sinne tuli piru, ja sano että mä päästän teijät taivaaseen jos kehitätte mulle sellasen tehtävän etten mä osaa sitä ratkasta. no siitä lähti heti norjalainen ja sano että mä heitän tohon hiekkaa yhen hiekan murun että sä saat hakea sen tuolta hiekka kasasta. no piru tonki vähän aikaa kasaa ja löysi hiekanmurun norjalainen lähti helvettii. sitte ruotsalainen vetäs parrastaan sängen ja heitti sen meree ja sano hae se tuolta vedestä. piru ui vähän matkaa ja palasi sängen kanssa takasin ruottalai lähti manalaan. sitten tuli suomalaisen vuoro se otti tynnyrin poras sen täytee reikiä ja sitten pieras sinne, suomalainen kysyi mistä reijästä se pieru tuli ulos, piru mietti vähän aikaa ja valitsi yhen reijän. suomalainen huusi no ei se siitä reijästä tullu vaa persreijästä!!!
hyvä suomalainen!!!
hmmmmmm
1
1530
Vastaukset
- joonas ritamäki
no kyllä toi vili valtoselta on ihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653