Tietääkö joku miltä nettisivulta löytää ruotsin vastineen meidän keltaiselle pörssille? Kaikki muutkin kauppapaikat (siis netissä) kiinnostaa, kunhan vaan liittyy vanhoihin autoihin. Onko esimerkiksi Ruotsissa Ebay:n vastinetta?
Ruotsalainen keltainenpörssi?
5
6008
Vastaukset
- Autoilija
www.gulabilen.com
Täältä löydät 9120 käytettyä autoa juuri tänään.Nämä sivut ovat Gula Tidningen;in autosivut jos vain autoja etsit. Muuten sieltä löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä.Jos etsit muuta niin etsi www.gulatidningen.se- Minä
Olin vähän epätarkka edellisessä viestissä, mutta tarkoituksena on siis löytää vanhoja autoja ja osia niihin. Vanhoilla tarkoitan tässä yhteydessä 1950-1960-luvun kalustoa.
- Autoilija
Minä kirjoitti:
Olin vähän epätarkka edellisessä viestissä, mutta tarkoituksena on siis löytää vanhoja autoja ja osia niihin. Vanhoilla tarkoitan tässä yhteydessä 1950-1960-luvun kalustoa.
Ruotsissa kun tarkoitetaan vanhoilla juuri -95 ja siitä vanhempia sinne -80 asti. Ne vielä vanhemmat ovatkin sitten veteraaneja, elikkä veteranbilar på svenska.Yritin sillä hakea, mutta siinä sitä aikaa sitten menee. . .Siellä oli yksi sivu classic cars.com jossa oli myös osia myytävänä.
- Vielä kerran
Autoilija kirjoitti:
Ruotsissa kun tarkoitetaan vanhoilla juuri -95 ja siitä vanhempia sinne -80 asti. Ne vielä vanhemmat ovatkin sitten veteraaneja, elikkä veteranbilar på svenska.Yritin sillä hakea, mutta siinä sitä aikaa sitten menee. . .Siellä oli yksi sivu classic cars.com jossa oli myös osia myytävänä.
gula tidningen.se
sieltä haet veteranbilar&delar otsikosta.Nytkin löytyy vaikka mitä.1950-60 luvulta.
- javeps
BLOCKET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666