Kiinnostaisi tuo eräopaskoulutus. Missä voisi opiskella, onko vaikea päästä, mitä vaaditaan?
Jos olet käynyt kyseisen koulutuksen, kerro kokemuksistasi ja kurssin kannattavuudesta, mielenkiintoisuudesta ja sisällöstä.
Tiedätkö eräopaskoulutuksesta?
4
935
Vastaukset
- Lapin likka
Erä- ja luonto-opaskoulutusta järjestetään ainakin täällä Muoniossa, jossa Kai Hyttinenkin tuon koulutuksen viime vuonna suoritti. Tänä vuonna koulutuksessa on mukana mm. sveitsiläinen nainen, niin että kansainvälisyyttäkin löytyy. Mikäpä voisi olla parempi paikka lukea eräoppaaksi, kuin luonnon kaunis Muonio tunturimaisemine. Käyppä katsomassa www.muonio.fi/luontomatkailu/
Olen varma että saat koulutuspaikan! Ei muuta ko onnea!
T: Paljasjalkainen Muoniolainen - Apina
Mä en itte oo käyny tota koulutust, mut mun faija on ja se kävi sen Pieksämäel Partaharjul, ja kehu aina aivan tolkuttomasti kuinka mahtavaa siel oli..
- Anonyymi
Outdoor academy Kvarnen Kruunupyyssä on ainakin sellainen ettei sitä voi edes koulutukseksi sanoa. Maastossa opettajat istuvat räpläämässä puhelimiaan ja juomassa kaljaa. Mitään ei haluta opettaa sillä jos jotain kysyy niin vastataan vaan "se tulee sitten joskus" Kallista touhua se oli ainakin 2015, maksoi 950€/lukukausi. En suosittele kellekkään enkä käynyt loppuun.
- Anonyymi
Kävin heidän facebook sivuilla, vain 13 arvostelua ja kaikki 100% hyvää. Haiskahtaa melko paljon, he ilmiselvästi poistavat kaikki negat kun noin vähän arvosteluja näkyi.
Se jo antaa aika paljon osviittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896