Yamaha 400 Kodiak

Strombi

Ois tuollainen -vm 94 oleva mönkijä, mutta kipinä heikko. Puola vaihdettu, mutta ei auttanut. Ei viitsisi ruveta kokeileen hakuammuntaa osien vaihdolla. Hinta hirvittää. Oisko jollakin tietoa tai kokemusta, missä vois olla vika?

4

2340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen

Mulla oli sama vika, mutta vaihdoin akun,niin ongelma häipyi. (akku oli päässyt joskus tyhjenemään ei senjälkeen ottanut täyttä virtaa).
      Vois olla sama juttu sulla

• Julle

Mulla oli sama vika kasteli tulpat ja kipinä oli hukassa ja välillä toimi kuin unelma ja välillä ei=( VAIHDOIN eka puolan mutta ei, toimi pari päivää jotenkuten, sitten vaihdoin TULPAT DR8SE jotka mulla oli paikallaan niin UUSIIN-D8EA malliin jotka TOIMIVAT !!! ja ovat tämän merkin oiket tulpat kokeile ihmeessä jos näet tämän.DR8SE tulpat ei sovi koska niissä on vastus ytimessä (tuo R kirjain) ja myös kupari ydin. Nuissa oikeissa pitäs olla ilman VASTUSTA ja ydin erikois valmisteinen. Se ei toimi koska kärjetöttömässä sytyksessä on muutenkin pienempi kipinä kuin muuten niin tuo vastus vain pienentää sitä. eikä olleet kalliit 4,5 euroa kpl =D. nyt pelaa kuin unelma ja onnellisia ajo hetkiä takana jo kolme päivää ilman mitään vikoja käyntiin lähdössä eikä mitään muutakaan vikaa ole ilmennyt.Ps. tulpat on maahantuojan ilmoittamat että en niitä omasta päästä ole vetänyt !

• Julle

Ilmoittel miten kävi =))

• Anonyymi

Mulla jamaha kodiak 400 93 vm . Ei lähde käyntiin vaikka pensaa on ja kipinäkin tulee, tulppia vaideltu uusiin ja puolakin vaidettu. Ollut ennekin käyntivaikeuksia mutta tulpan vaidolla käynnistyi mutta nyt ei onnistu. Mikä per.
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6814
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2940
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2674
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe