kuka muistaa pia'n taisi olla jonkin sortin missukka.
mitä tekee tänään
PIA NOLVI
11
8760
Vastaukset
- minä
Tuula Polvi?
- ----
kyllä se oli pia nolvi
- täh?
Pia Nolvi on H&M ,Hansan myymäläpäällikkö ei missi.....Tuula Polvi oli kai missi...?
- Missiasiantuntija
Mä muistan. Miten sen näköinen muija voi päästä missikisoihin, sitä silloin ihmettelin. Eikä ollut käytöstavoiltaankaan minkäänmoinen.
- allu
Asuu nykyaan vissiin Brysselissa, ei ole H&M:n myymalapaallikko, ehka joku toinen Pia Nolvi.
- Jore
Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.
- Muistan
Pia Nolvi oli missikisoissa finalistina 1992 (kts. linkki - siellä on myös kuva). Hyvän näköinen tyttö. http://www.pageantopolis.com/international/finland_1990-94.htm
Teki mallin töitä ja taisi olla Hymy-lehden Hymy-tyttökin joskus samoihin aikoihin. Silloin TV:ssä pyörineen Megavisan "Megatytöksi" oli myös ehdolla, mutta ei ikävä kyllä tullut valituksi. Olin kilpailemassa Megavisassa silloin kun P.N. juonsi kokeeksi pari kisaa yhtenä Megatyttö-kandidaattina, ja hän oli kyllä näyttävä nainen luonnossakin. Enkä huomannut käytöksessä mitään moitittavaa. - MMMMMM
Jore kirjoitti:
Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.
MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI
- Juippii
MMMMMM kirjoitti:
MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI
Taisi olla 1992
- Anonyymi
Hymytyttö 90-luvun alussa. Valittiin elokuvaan Tuulen viemää.
- Anonyymi
Hymytyttö ysärin alusta. Muistan lehtijuttuja joissa kehui itseään. Lehdessä kirjoitettiin, että on "söpö ja huumorintajuinen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950