Moro. Haluaisin alkaa harrastamaan metsä painttia pääkaupunkiseudulla, mutta kaverit ei oo innostunu asiasta. Niinpä kiinnostais liittyä johonki porukkaan joka harrastaa splättäystä esim. kerran viikossa ja käy isommissa tapahtumissa. En kumminkaan tunne ketään joka kuuluis tollaseen. Oon myöskin käyny erilaisilla sivustoilla ja lähettäny mailia joillekin seuroille, mutta mitään vastausta en oo keneltäkään saanu. Kertokaas mulle mistäs löytäisin porukan johon voisin liittyä. Oon 26 jätkä.
Splättäystä helsingissä
8
1171
Vastaukset
- peinttaaja90
Lähde vaikka ensi sunnuntaina tuonna Sissosarenalle pelaamaan: http://www.paintball.fi/forums.php?m=posts&q=2106 Sieltä niitä pelaajia löytyy ja voi kysellä tiimeistä paikkoja.
- mäki pelaan
Itse olen hylännyt kaikki muut maahantuojat sori vaan jos tekin luette palstaa mutta Sissosta parempaa ei ole löytynyt...aina on jotain vikana
- just joo
Tuo Sissos aina mainostaa itseään täällä ilmaseks. Etsi itselles toinen firma, älä luota tuohon kun itse itseään kehuvat kun muita kehujia ei löydy. Huonot kokemukset...
- peinttaaja90
No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.
- pelaan mäki
peinttaaja90 kirjoitti:
No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.
Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PG - minäkin pelaan
pelaan mäki kirjoitti:
Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PGKorjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan
- siis se pelaan mäki
minäkin pelaan kirjoitti:
Korjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan
Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.
Cool Games - peinttaaja90
siis se pelaan mäki kirjoitti:
Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.
Cool GamesOnkos tuo Cool Games vielä pystyssä? Kotisivut on ainakin olleet poissa jo pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758