NaturaMedin matkalta palannut

Eevaeläkeläinen

Palasin viime yönä paljon kirjoitetulta Venetsian matkalta. Lähdin ennakkoluulottomasti matkalle 23.4 ja palasin tosiaan viime yönä 28.4 n. klo. 3.30. Olin matkaan tosi tyytyväinen. Ostin koko retkipaketin 349 € ( siitä vähennettiin se 100€:n varausmaksu). Jokaiselle sentille sain vastineen. Kaikki järjestetty etukäteen ja valmiina odottamassa. Oppaat mahtavia. Ilmoille kukaan ei voi mitään ja niinpä meilläkin satoi sunnuntaina, mutta omalla asenteella ja hienon ryhmän avustuksella kaikki ok.

7

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60violet

Todella kiva reissu.Olin matkalla omatoimisesti ja kiva porukka löytyi kasaan. Kysykää rohkeasti tupakkakaupan suloiselta myyjältä,bussikuskeilta ja hotellin henkilökunnalta aikatauluista,lippujen hinnoista ym. mitä haluatte tietää.He vaikka piirtävät reitin bussipysäkille,jos on kieliongelmia. Oikein hyvää matkaa ja positiivista mieltä.

• nainen itä-suomesta

Hei. Olitko se lila tukkainen ja asuinen...?

• 60violet
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

Hei. Olitko se lila tukkainen ja asuinen...?

todellakaan ollut.Minulla on vaaleat hiukset ja vaatetuksenani oli mustat housut ja bleiseri.

• huoltaja1

Olin todella tyytyväinen matkaan ja minua onnisti,kun osui mukava naisporukka ja kuljimme omin päin ja ostimme edulliset liput tupakkakaupasta ja satamasta.Suosittelen et tosiaan rohkeesti matkaan vaan mukaan!

• nainen itä-suomesta
        60violet kirjoitti:

todellakaan ollut.Minulla on vaaleat hiukset ja vaatetuksenani oli mustat housut ja bleiseri.

.. arvoitukseksi kaikki ne "tutut leidit" samalta matkalta, joiden kanssa oltiin aiemmin käyty keskustelua tällä palstalla.....

• freelife

Tulin eilen ko. Venetsian matkalta. Olen reissaillut kymmeniä kymmeniä kertoja eri maissa eri matkatoimistjen järjestämillä matkoilla enkä millään yhtä upeasti järjestetyllä matkalla ole ollut. Neljän päivän retkipaketti maksoi 300 euroa ja niihin sisältyi jopa hienot illallisetkin kolmena iltana. Ilmatkin suosivat meitä kevään viimeisellä matkalla olleita.

• Irma &Pena

Olemme samaa mieltä! Nyt pulinat ja itkuvirret pois. Kukaan ei voi väittää, etteikö tienyt,mihin lähtee ja joutuu. Tarjolla oli menemistä ja ohjelmaa sekä omatoimimatkalaisille että paketin ottaneille. Matkatoimisto ja NaturaMed Pharma tekivät tarjouksen, "josta ei voinut kieltäytyä". Jokainen saattoi sen jälkeen joko tulla mukaan tai olla ilman. Uskomme, että matkat tästä vain paranevat, kun matkanjärjestäjät saavat lisää kokemusta. Hienoa, että asiakkaille on tarjolla tämänlaisia matkavaihtoehtoja. Universal Tours ja NaturaMed Pharma takovat vielä jonkin aikaa, ennen kuin muut fiksut yritykset ja yhteisöt tajuavat tämän tyyppisen matkaidean! Kiitos ennen vappua mukana olleille noin 180:lle matkakumppanille sekä vielä opetteleville nuorille oppaille. Uskon, että suurin osa oli tyytyväisiä, vaikka keväinen Venetsian sää hieman oikuttelikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      174
      5623
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      30
      1376
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe