Pidempi aikainen viisumi Kiinaan

Muutto kiinaan

1. Onko jollakin tietoa minkälaisia viisumeja Kiinan suurlähetystö tällä hetkellä myöntää? Olisi tarvetta mahdollisimman pitkälle viisumille ja ainakin aikaisemmin oli vielä mahdollista saada 6kk turistiviisumi, jossa oli 100 päivää maahantulosta lähtien ja multi-entry. Nyt olen kuullut, että poiketen suurlähetystön sivustosta ei ole mahdollista enään saada 6kk turistiviisumia, vaan kaikki ovat 3kk viisumeja max. 2 entryä. 2. Auttaisiko ystävän kirjoittama kutsu saamaan pidempi aikaisen viisumin? Tätä vaihtoehtoa en turhaan haluaisi käyttää, sillä se aiheuttaa ongelmia ystävilleni. Perhesuhteilla kirjoitetulla kutsulla voi ainakin saada vielä 1 vuoden viisumin, mutta tämä ei ole vielä mahdollista minulle. Kiitos kaikkista tulevista tiedoista/vinkeistä.

2

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grogi

Se riippuu täysin siitä että oletko tulossa töihin vai "lomalle". Työasioissa ei pitäisi olla ongelmia, hommaat Z-visan lähetystöstä ja paikanpäällä joku firma hoitamaan työluvat ja pitempiaikaisen viisumin. Näin tapahtui minun kohdalla. Jos olet tulossa esim vuoden lomalle, niin se on jo vähän hankalempi juttu, sit vaan turistivisoja hakemaan toinen toisensa perään, kerran voit uusia turistivisan paikanpäällä Tianjinissa ja sen jälkeen käynti esim Hong Kongissa on välttämätön. joku voi korjata jos jotain puuttuu...

• asiaa...

Hain itse syksyllä toista kertaa 12 kk multiple entry visan perhesiteisiin vedoten. Ensin mies lähetystössä kertoi et voi myöntää vain 6 kk visan. Kun kerroin et mulle on jo aikasemmin myönnetty 12 kk visa, hän antoi uuden samanlaisen. Mut maassaoloaika yhdellä kertaa on 30 vrk. Tähän kuulema on mahdollista saada pidennystä 1-2 kertaa 30 vrk paikallisessa poliisilaitoksella. Näin ne kertoi meille kun kävin rekisteröitymässä siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe