mulla on nyt KAKS päivää aikaa kirjottaa KOKONAINEN kirjatutkielma. Teen tutkielman Tove Janssonin Taikatalvesta. Eka kysymys: Miten helvetissä tehään tutkielma? toka kysymys: Miten tehdään sisällysluettelo(esimerkkejä!) Mä olen tän asian kanssa aivan paniikissa koska koko tutkielma on päässyt unohtumaan kun on ollut muuta tekemistä. Mä en osaa tehä tätä, ja mulla ei ole todellakaan varaa ottaa tästä asiasta hylätyn!AUTTAKAA PLIIIS!!!! Kertoakaa niin tarkasti kun pystytte! En löydä KIRJAtutkielmasta esimerkkejä mistään netissä!!
paniikissa! auttakaa tutkielmassa!
16
1234
Vastaukset
- eddie the head
ei se niin vitun vakavaa oo jos et tee jotain tutkielmaa.jätä väliin ja sano koulussa ettei kiinostanu. mikä nörtti sinustakin tulee jos otat kaiken noin vakavasti...
- samedude
ihan vaan siksi koska äikästä on nelosvarotus ja jos tästä otan nelosen niin jään luokalle. ja en aijo toista kertaa jäädä luokalle varsinkaan ysillä.
- ysillä
samedude kirjoitti:
ihan vaan siksi koska äikästä on nelosvarotus ja jos tästä otan nelosen niin jään luokalle. ja en aijo toista kertaa jäädä luokalle varsinkaan ysillä.
etkä osaa tehä kirjatutkielmaa? Ehkä on parempi et kertaat sen ysin sit viel kerran.
- toki paska
ysillä kirjoitti:
etkä osaa tehä kirjatutkielmaa? Ehkä on parempi et kertaat sen ysin sit viel kerran.
en ole IKINÄ ennen tehnyt tutkielmaa. mikä helvetin viisastelija säki luulet olevas? nyt vittu pää kiinni!!
- älä tuu dissa mua
ysillä kirjoitti:
hahhaa :) sammaaa mielt sunkaa ei voi muuta kuin kerrata kai ne numerot sitte vähä sille nousis? :DDD
Mite vitus voit saaha äikäst nelosvarotuksen tai ees nelosen? Puhevika, mongolia äidinkielenä, luku- ja kirjotustaidoton, omistat nää kaikki? Heität siihe tutkielmaa jotai settiä ja sit kerrot pari juttuu yms.
- kerron sulle
miten voi saada nelosvarotuksen: ei tee läksyjä, lintsaa tunnilta, ei keskity tunnilla, ei tee mitään tehtäviä, jättää kirjalliset tehtävät tekemättä. siinä on muutama syy!!!!
- Master of universe
Come on, tuollaisen taitaa helposti vaikka päivässä (mikä on jäljellä oleva aikasi). Kunhan vain jaksat istua tuolillesi ja alkaa tehdä niin kyllä se siitä valmistuu. Vaatii taitoa saada nelonen äidinkielestä. Kuten edelliset ovat todenneet, et vain osaa. Kannattaa kerrata koko luokka jos tuntuu noin vaikealta.
- löytyy
melkein joka kirjan eke sivulta ja siinä yleensä vielä lukee SISÄLLYSLUETTELO. eli siinä on sivunumerot ja mitä sieltä löytyy.
- nyt loppu!
viestisi alku oli lupaava. mutta loppu oli taas sellasta settiä että olisi voinut jättää sanomatta!
- mutta nyt on niin että
löytyy kirjoitti:
melkein joka kirjan eke sivulta ja siinä yleensä vielä lukee SISÄLLYSLUETTELO. eli siinä on sivunumerot ja mitä sieltä löytyy.
tutkielman sisällysluettelo on aivan ERIASIA kuin kirjan sisällysluettelo.
- dsss
tässä pyydetiin apua, eikä valituksia, että miksi hänellä olisi tulossa nelos varoitus..
- fdsgsdfg
Itse en ainakaan aio auttaa, oma vika kun on hommannut itsensä tommoseen tilanteeseen. Ei ansaitsekaan päästä ysiltä pois :D
- Opeli
Opettajan tehtävä on opettaa myös tutkielman teossa, joten kysy häneltä!
- Anonyymi
juu tosiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1965912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411852Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621377Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https331258Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997