Pohjois Norjaan kaveria?

eja

Onkos kukaan lähdössä Kesäkuun alussa tai Elokuun alussa Norja kierrokselle? Olen ajatellut Inari - Kirkenes - Tana - lakselv - Alta - Kilpisjärvi lenkin heittää ja vois toisaalt olla kivempi ajella jos kaverin kanssa tuon lenkin heittäis????????

10

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimekesänä

ajelin siellä kesäkuun alussa, ja kyllä se oli liian aikaisin, viikkoo aiemmin olki pidetty hiihokilpailuja kilpisellä, lämmintä n.4 astetta sateisen sumuista, todella ikävää, tänävuonna menen myöhemmin, ja mökki luostolla taukopaikkana, mihin ajoin kerralla, siis mennen tullen, vajaa 900km, kotoo:)

• eja

olikin aika surkea. Heinäkuussa yritin ajella Norjaan mut Kolarin kohdalla käännyin ympäri ku kolme päivää olin sateessa ajanut. Takasin päin sateessa sit kotiin tulikin yhdessä päivässä. Jospa tämä kesä parempi!!!!!

• eikä,
        eja kirjoitti:

olikin aika surkea. Heinäkuussa yritin ajella Norjaan mut Kolarin kohdalla käännyin ympäri ku kolme päivää olin sateessa ajanut. Takasin päin sateessa sit kotiin tulikin yhdessä päivässä. Jospa tämä kesä parempi!!!!!

ajaminen vesi/räntä/raekuurojen keskellä ollut mitenkään mieltä ylentävää. Rautaperseajoa pitäis myös yrittää, oliskos sulla kiinnostusta siihen? t: Kalle

• eja
        eikä, kirjoitti:

ajaminen vesi/räntä/raekuurojen keskellä ollut mitenkään mieltä ylentävää. Rautaperseajoa pitäis myös yrittää, oliskos sulla kiinnostusta siihen? t: Kalle

Viime kesänä oli vakaa tarkotus ajaa Rautaperse mut sekin sit jäi niitten ilmojen takia. Nyt en ole jostain syystä edes ajatellu asiaa, on se vähän kova lenkki heittää kuitenki vuorokaudes...pitää kuitenki nyt pitää mieles!

• sen niin
        eja kirjoitti:

Viime kesänä oli vakaa tarkotus ajaa Rautaperse mut sekin sit jäi niitten ilmojen takia. Nyt en ole jostain syystä edes ajatellu asiaa, on se vähän kova lenkki heittää kuitenki vuorokaudes...pitää kuitenki nyt pitää mieles!

että kun ton luostonvälinkin pystyy ajaan, ja vielä syömättä ja juomatta, kuten takastulles tein, ei siihen 150km lisää ketään tapa, tottakai paikat on jumis, ja tuntuu ettei pääse pois pyörän päältä,siis uskalla nousta kun jalat niin tutisee, et pelkää mopon kaatuvan heti:)

• Jawaukko

voisin nousta näpsäkän naisihmisen kyytiin vaikkapa maanääriin. suomi24-kantitaatti

• eja

en kyllä ollut ketään kyytiin ottamassa,eikä kyllä muutenkaan ole kysymys mistään "henkilökohtaista osasto juttusta"! Ihan vain selveyden vuoksi!

• monella
        eja kirjoitti:

en kyllä ollut ketään kyytiin ottamassa,eikä kyllä muutenkaan ole kysymys mistään "henkilökohtaista osasto juttusta"! Ihan vain selveyden vuoksi!

meinaa mennä vellit ja puurot sekasin, niinkun mulla tossa, kun aloin kilsoja laskee, maileistahan siinä kyse on tietty, joten olishan sitä matkaa vielä toinenpuoli ollu jäljellä. Mutta voisit tollaseen kun slaba@city.fi niin vois suunnitella sitä elokuun reissuu... t: Kalle

• eja
        monella kirjoitti:

meinaa mennä vellit ja puurot sekasin, niinkun mulla tossa, kun aloin kilsoja laskee, maileistahan siinä kyse on tietty, joten olishan sitä matkaa vielä toinenpuoli ollu jäljellä. Mutta voisit tollaseen kun slaba@city.fi niin vois suunnitella sitä elokuun reissuu... t: Kalle

postia laittaa osoitteesees mut ei taida tulla perile.

• siellä
        eja kirjoitti:

postia laittaa osoitteesees mut ei taida tulla perile.

luukussa...homma toimii sittenkin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe