Mulla on ihan hirveet krapulat nykyisin, siis pöntön halailua monta tuntia juomista seuraavana päivänä. Oksu lentää 10 min. välein. Enkä ees juo kuin pari kertaa kuussa. Niin, auttaisko tähän b-vitamiini? Missä vaiheessa sitä pitäis ottaa? Ennen nukkumaan menoa? Ennen juomisen aloittamista? Kuinka iso annos?
B-vitamiini
12
3890
Vastaukset
- kuureina
ja aloita muutamaa päivää ennen dokailua. Aivan perus apteekin beroccat ymv toimivat aivan hyvin.
- Hörhör.
Jo ammoin mätin aina ennen kovia kännäjäisiä vahvoja B-vitamiineja naamaan useampana päivänä. Seuraus oli se, että viinan kesto olikin lisääntynyt kummasti, joten niitä virkistysjuomia tuli kiskottua monin verroin enemmän, ja lopputuloksena oli aina entistä kovempi kankkunen. Tuli kokeiltua niitä itse kankkuseenkin, siis vasta kännäjäisten jälkeen, ja silloin vasta karmea olo tulikin. Vaikuttavat ihmeesti viinan kestoon, ja se johtaa normaalin Suomi-pojan juomaan kaksin käsin. PS. Kusensa väriä ei sitten tarvitse pelästyä.
- ---------------
Juot jokaisen oluttuopin jälkeen tuopillisen vettä. Humala pysyy tasaisen hyvänä ja seuraavana aamuna voi ottaa reteesti krapulan suhteen.
- Jeppesti
Tuota tuota... Tota vesituoppi-keinoa on testattu ja aika huonoin tuloksin... Siis puhun vaan omakohtaisesta kokemuksesta nyt.. Kokeilin kerran yhden baari-illan että joka toinen tuoppi on vettä. Noh, hirveä känni vedettiin ja tottakai litroittain meni vettäkin alas. Aamulla sitten heräilin ja mitä olikaan käynyt..? Sänky täysin kusessa ja vaatteet tietysti! :) Eli sitä nestettä oli kertynyt sellainen määrä elimistöön että kuset oli "housuun" tullut. Joten jos haluaa kännätä niin juokaa vaan sitä vettä, mutta pitäkää järki kädessä myös sen veden juonnin suhteen:) Joka toinen voi olla pikkasen liikaa..:) p.s. Yleensä en kuseksi kännipäissäni sänkyyn joten tapa se ei ole. Ja itseasiassa ei se minulla ainakaan se veden juominen krapulaa helpottanut :) Hyvänä neuvona pidän että sitä vettä juodaan paljon krapula-aamuna, monivitamiinit naamariin, roskaruokaa ja lepoa. Illalla mahd. pieni kävelylenkki ;) Toimii!
- jöpöttää
?? Joten jos haluaa kännätä niin juokaa vaan sitä vettä, mutta pitäkää järki kädessä myös sen veden juonnin suhteen:) Joka toinen voi olla pikkasen liikaa..:) ??
- nata
osta neurobion forte b vitamiinia, ja syö se kuukauden kuuri, 1tabl/pv. loistava bvitamiini:) ja sit tuolla luontaiskaupassa on jtn nokkostabletteja , jotka auttaa kankkuseen!
- tuon kuurisyömisen?
B-vitamiinit ovat vesiliukoisia, eivät ne jää odottelemaan elimistöön tulevia kännejä.
Ei B-vitamiineista käsittääkseni ole mitään hyötyä yhden illan juopotteluissa. Päivien päästä on eri asia. Ja lähes yhtä tärkeä on magnesium.
Krapulassa B-vitamiini yleensä vain sotkee vatsaa ja pahentaa tilaa koska se on , varsinkin niasiini, erittäin hapokasta. - oikeaa tietoa on
tuon kuurisyömisen? kirjoitti:
B-vitamiinit ovat vesiliukoisia, eivät ne jää odottelemaan elimistöön tulevia kännejä.
Ei B-vitamiineista käsittääkseni ole mitään hyötyä yhden illan juopotteluissa. Päivien päästä on eri asia. Ja lähes yhtä tärkeä on magnesium.
Krapulassa B-vitamiini yleensä vain sotkee vatsaa ja pahentaa tilaa koska se on , varsinkin niasiini, erittäin hapokasta.B-vitamiini tosiaan auttaa vasta kun juominen on kesänyt useita päiviä/viikkoja ja elimistön omat varastot tyhjenevät. Veden juonnin olen kyllä tärkeäksi huomannut, muttei ehkä sentään niin paljon kuin tuoppi/tuoppi.
Itse olen huomannut että pullo punaviiniä tekee kovan päänsäryn, epäilen että siinä on jotakin lisäaineita, jotka sen tekevät. Alkoholimäärähän ei ole kuin 5-6 alkoholiannosta. Valkoviini tai kirkas viina lantrattuna ei niinkään.
Tietenkin ihan oikea tapa olisi, että ottaisi vain vähemmän. Mutta me kaikkihan tiedämme, miten vaikea on lopettaa pariin annokseen, eikä edes tarvii olla mikään holisti. Silloinhan rattoisa olo on juuri vasta noussut. Itselläni on vielä se raja, ettei yhtään enää pysty ottamaan vaikka alkoholia on pullossa ja se on ihan hyvä se. Määräni pitkähkön illan aikana on n. 8 annosta. - jöpöttää
oikeaa tietoa on kirjoitti:
B-vitamiini tosiaan auttaa vasta kun juominen on kesänyt useita päiviä/viikkoja ja elimistön omat varastot tyhjenevät. Veden juonnin olen kyllä tärkeäksi huomannut, muttei ehkä sentään niin paljon kuin tuoppi/tuoppi.
Itse olen huomannut että pullo punaviiniä tekee kovan päänsäryn, epäilen että siinä on jotakin lisäaineita, jotka sen tekevät. Alkoholimäärähän ei ole kuin 5-6 alkoholiannosta. Valkoviini tai kirkas viina lantrattuna ei niinkään.
Tietenkin ihan oikea tapa olisi, että ottaisi vain vähemmän. Mutta me kaikkihan tiedämme, miten vaikea on lopettaa pariin annokseen, eikä edes tarvii olla mikään holisti. Silloinhan rattoisa olo on juuri vasta noussut. Itselläni on vielä se raja, ettei yhtään enää pysty ottamaan vaikka alkoholia on pullossa ja se on ihan hyvä se. Määräni pitkähkön illan aikana on n. 8 annosta.kahdeksan annosta?! :D amatööri !!! :D
- meillä näin
Välillä joudun työni puolesta juottamaan muita ja siinä samalla tulee törpöteltyä itsekin. Näillä konsteilla pysyn itse toimintakykyisenä the day after. Syön aina kunnolla ennen illaviettoa, illalla ennen nukkumaanmenoa 0,5-1,0 litraa vettä ja suolaista syötävää esim. reissumiehet joiden päällä on metvurstia. Berocca poreita juon muutenkin joka aamu.
- Anonyymi
Multivitamiini berocca poretabletit sekotettuna kylmään vichyyn, vie rapulat helvettiin.
Testannut oon monesti.
- Dggjj
Krapulaan auttaa alkoholipitoisten juomien välttäminen edellisenä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007