sielussa vuosien puheet rikkinäiset tavut lauseet vierain äänin lauletut laulut mutta miten edes voisi surra itkeä nyt ? tässä lehtivihreässä puhjenneiden silmujen viidakossa sinisten neitsyiden silmikkoa katsellessa miksi edes kaivata menneestä mitään kun nykyisyys on uusien askelten avattu polku ja Sinussa kuplii nauru tuttuakin tutummat sormenpääsi piirtävät pilvien reunaa ja vartalosi lämpimät ääriviivat morsettaa, morsettaa http://www.youtube.com/watch?v=1za7kx4hSJg&feature=PlayList&p=27C3A405CE0DB222&index=11
Koodikieltä
22
697
Vastaukset
- padme_amidala
..UPEAA. Ojoi ja hieno linkkikin, joka sopii niin hyvin runoosi. Niin kaunis kevät-runo sinulta, että tässä viihtyy hetken jos toisenkin : ) Tästä en voi poimia mitään erikseen, kun kaikki on niin laadukasta ja eleganssia sinua. Kiitoksia sinulle hyvästä lukuhetkestä : )
- lindalinda1
Padme. Kyllä tämä orastava kesä saa aikaan ihmisessä aina aikaan jotain hyvää, se on helppoa pukea silloin runoon vaikka sielu olisi kuinka raskas. Kiitos vielä, toit hyvän mielen sanoillasi.
on.. ei löydy sanoja... hieno, herkkä ja kaunis.. 60:)
- lindalinda1
on aina yhtä suuri ilo, ei montaa sanaa nytkään - sitäkin mieluisampaa luettavaa. Kaunis kiitokseni jälleen.
jota tunnetussa olevaisudessa haluaa koskettaa,ainoastaaan sanat haluaa koskettaa kirjoitetussa muodossa, mistäköhän se johtuu, mieti vain...
- lindalinda1
harvinainen vierailija. Palautteesi on mielenkiintoinen, ja kaiketi runossani jokin osa sen Sinussa synnytti. ' ainoastaan sanat haluaa koskettaa kirjoitetus- sa muodossa ' On tuossa vinha perä, mutta kun ne lausutaan ääneen, niillä saadaan luotua omanlai- sensa tunnelma ja tietysti vaikka tunnustaa rak- kaus. Kiitos kommentoinnistasi.
Kaunista, positiivista, aivan ihanaa Lindaa tämä runo! "miksi edes kaivata menneestä mitään kun nykyisyys on uusien askelten avattu polku" ajattele tätäkin kohtaa runossasi, juuri niin, miksi sitä turhaan menneeseen takertuu, vaan antaa vain uusien tuulien morsettaa ja uutta tuulta purjeisiin, kiitos jälleen tästä!
- lindalinda1
synnyttää minussakin aina jotain herkkää, vaikka elämä ei olekaan käsitellyt minua silkki- hanskoin. Ehkäpä juuri siksi totesin ' miksi edes kaivata menneestä mitään ' Halu elää, halu rakastaa ja olla rakastettu. Siinä runoni ydin kiedottuna kevään riemuun. Kiitos lempeästä kommentistasi Diin ja oikein muistorikasta Äitienpäivän jatkoa Sinulle.
- runo64-1
... silti vuosien jälkeenkin uutta mahdollisuutta toivoo jotta pääsisi koskettamaan sydäntä rakastamaan ... kylläpä on hienon kaunis runosi ja tuo 'kuplii' on sinun erikoissanastoasi joka silloin tällöin esiintyy. runosi lopusta tuli mieleen vanhat suomifilmit kun ne häveliäsyyttään siirtyvät kuvamaan pilvenhattaroita hihii. hyvä upea linda !!!
- lindalinda1
ja arpeumaa on sisimmässä, mutta miksi jäädä niiden säikeisiin kun kevät on kauneimmillaan. Mukavaa jos löysit runostani jotain ' erikoissanastoa ' itseltä ne kuitenkin jostain vain pulpahtelee sen enenpiä ajattelematta. Vai Suomifilmit, no olipas huomio =) Kiitos Jouni aina yhtä kannustavasta kommentis- tasi ja aurinkoista päivää sinne korkeuksille.
sisälläni soittaa jo monesti sanottuja lauseita,särkynein sävelin. Miten kertoisin tuskani edes kyynelin? Ne ovat kuivuneet kevättuulissa, katsellen Luojan vehreää kauneutta. Miksi kaipaisin taaksepäin? Kun tie on selvänä edessäni, askelten astua,silmien nähdä. Aistia Sinun naurusi kaipaava kosketuksesi, pehmeä hunaja. Tahdon olla tässä ja nyt,Sinun kanssasi. Erittäin vahvaa kerrontaa rakkauden tiellä. Kiitos linda.J
- lindalinda1
haluan unohtaa tässä hetkessä oman runoni, nauttia hitaasti lukien uudelleen ja uudelleen tätä Sinun versiotasi. Syvällinen muunnos omastani, joka paranaa lause lauseelta kaunista ja täyteläistä loppua kohden. Kiitos !
- mies-v57
Rakkaani, älä murene, vaikka minut vietiin sinun sylistä. Älä hajoa kappaleiksi, vaikka näit kun minut vangittiin. Ei, en ole Rikollinen. Minun rikokseni nimi on Rauha. Minua lyötiin ja sydämeni rampautui ja tunteeni invalidisoituivat. En usko enää hyvän voitttoon pahasta. Olen haavoittunut siitä, etten suostunut sotilaaksi. Antaa sen olla ja minä kuihdun hitaasti. Tässä tulevan kesän kuiskauksissa on hyvä. Auringossa minä herään ja mennyt jää sijoilleen. Tiedän autat minut jaloilleen ja suotat rauhan sieluuni, niin kuin aina. Annetaan siis talven vankilan sulaa pois. Jäisten tyrmien muuttua vedeksi. Kahleiden muuttua vihreiksi. Minä vapaudun ja palaan sinun luo. Minä, sinun kesän maisemasi, jota Rakastat. http://www.youtube.com/watch?v=czEP-JHvrZk Kiitos runostasi. Luonto ympärillä on paljon suurempi Rakkautemme lähde kuin tajutaan. Inspiroiva voima joka hetkeemme. Rakastamme sen kautta, mitä aistimme ympäriltä silmin ja korvin. Ja tuoksut ovta kuin maustetta siihen kaikkeen. Osa yhteyttä ja yhtenäisyyttä. Rakkautta. Kerrassaan upea ja täyteläinen Rakkausrunosi. Tekstissäsi on niin paljon elävää elämää ja koettua. Kirpeyttä ja kypsän, aidon, Naisen ajattelua ja käden kosketusta. Runossasi tuntuu elävä elämä. Sen kuin kuulee ja haistaa. Vaikea tavata taidokkaampaa ja täydellisempää Runoa. Tässä oli joka pikku osanen kohdallaan ja tarjolla nautittavaksi. Äärimmäisen hienoa Runoa sinulta. Kiitos että sain lukea ja kokea. Voimia ja kannustusta iltaasi.
- lindalinda1
maalaa kauniin keväisen kuvan silmieni eteen, ja silti siinä on niin paljon ihmisen tunnoista. Varsinkin toisen säkeistön lauseet iskostuvat minuun koskettavuudellaan. Sen jälkeiset säkeet on harmonisia, nautinnollisia. Ihailtavaa sanataituruutta Si- nulta, kuten aina jota liite täydentää. Sydämellinen kiitos puhuttelevasta runostasi ja omani lempeästä kommentoinnista.
kaunista lindalta, mut ei ku uutta vaan, mitäs sitä menneeseen takertumaan
- lindalinda1
ja niin, mitäpä menneistä - nautitaan tästä päivästä =)
Tervehdys Rellu..! Tällä runolla olet ytimessä..kiitos ! Hengissä siis ollaan.. Elämää kohti--> Tarkkis
- lindalinda1
vallan ihanaa löytää ' vanha ' kamu täältä pitkästä aikaa. Olen muuten kuullut pikkulintujen laulavan, että Sinulla on oma onnellinen syysi ollut olla poissa tältä saitilta - onnittelut sydämestäni sen puolesta. Elämä ja rakkaus kantaa meistä itse kutakin, niinhän se on. Suvi on jo ihan ovella, olkoon se Sinulle yhtä myötämielinen, kuin millaisena olet sen saanut viime ajatkin kokea. Rutistava kiitos ystäväni.
- ymmärretty.
Hyvää äitienpäivää. http://www.youtube.com/watch?v=D7WdRc2duag
- lindalinda1
ja kiitokseni toivotuksesta liitteineen, kuka sitten lienetkään.
- jiweXXX
menneestä wälittää kun on tulewaisuus edessä :=) kaunista :=)
- lindalinda1
kiitos kun poikkesit ja jätit sanasesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144