Tajusin pari kuukautta sitten kuinka "hieno" ja mahtava laulaja hän onkaan!! nyt olen parin kuukauden aikana lueskellut ja katsellut ja etsinyt hänestä hirmuisesti tietoa yms... mutta yksi asia on jäänyt löytämättä! nimittäin fanituotteet. mistä moisia saa? Jos saa.....
fanituotteita
7
941
Vastaukset
- sai ennen
sen kotisivuilla olevasta kaupasta. Mutta tällä hetkellä kauppa on tilapäisesti (??) lakkautettu.
- aikaan...
siitä oli liikkeellä jos millasta tuotetta. Luulen, että se ei enää halua sellasta meininkiä. Siks sen fanituotteita sai vaan sen omasta kaupasta. Julisteita saattaa löytää jonkun ison tavaratalon musiikkiosastolta tms. Mutta ainakin se lupailee,että nettikauppa on taas pystyssä vuoden loppuun mennessä. Mä itse oon ostanut sieltä mm. sen kuvalla varustetut pelikortit, kirjan ja t-paidan.
- kotisivuilla
Robbien kotisivuilta voi tilata sen t-paidan. Vaatii rekisteröitymisen, mikä on ilmaista.
- Kalenterihirmu
Täksi vuodeksi ei ilmestynyt kalenteria. Olen sen tilannut joka vuosi Danilosta.
- ilmestyi...
Kalenterihirmu kirjoitti:
Täksi vuodeksi ei ilmestynyt kalenteria. Olen sen tilannut joka vuosi Danilosta.
Kyllä siltä on ilmestynyt 2010-vuoden kalenteri. Let Me Entertain You-videon maskeissa poseeraa kannessa.
- Kalenterihirmu
ilmestyi... kirjoitti:
Kyllä siltä on ilmestynyt 2010-vuoden kalenteri. Let Me Entertain You-videon maskeissa poseeraa kannessa.
Mistä sen saa?
Mitä höpiset, mulla vuoden 2009 kalenteri ja siinä naama on Let Me Entertain maskissa! - onkin!
Kalenterihirmu kirjoitti:
Mistä sen saa?
Mitä höpiset, mulla vuoden 2009 kalenteri ja siinä naama on Let Me Entertain maskissa!Sehän olikin se kalenteri mitä ajattelin... Googlasin Robbie Williams calendar 2010 ja tuli kuva edellisvuoden kannesta, johon oltiin vaan laitettu numero 2010, se hämäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007