Siis se Riston vanha työkaveri, jonka vittuilusta Riston masennus alkoi. Hitto ensin pyytää pöytäänsä siellä Mäkkärissä ja esittää mukavaa, mutta yks kaks rupeekin vittuilemaan. Riston olis pitäny vähä taputtaa...siten että sen äijän pää olis välissä. Ei olisi tullut masista, vaan hjyvä fiilis. Ristoahan kusetettiin siinä kaupan teon yhteydessä, jotenka väärää puuta se äijä haukkui.
se tyly äijä joka vittuili Ristolle
3
2508
Vastaukset
- elliivo
Ei minulle ainakaan tule sen parempi mieli vaikka löisin.
Tuskin se torjuu masennuksen.
Ihmiset ovat sellaisia, ilkeitä ja katkeria. Ainut keino selvitä tässä maailmassa näiden ihmisten keskellä tervemielisenä on että ei välitä.
Antaa sanomisten valua kuin vesi hanhen selästä niin että mikään ei uppoa eikä imeydy.
Liian herkät ja pehmeät kärsivät aina. Aina jollain riittää pahaa sanottavaa toisesta.
Se joka lyö häviää aina. - Risto Reippaalla
Kyllähän tuollaisia tyyppejä on, joten enemmän minua häiritsi se, että Riston masennus selitettiin alkaneeksi pelkästään yhdestä vittuilusta ja paikallislehden negatiivisesta "taidearvostelusta" jossain Kirkkonummen kirkonkylällä aivan kuin kukaan oikeastikaan siellä olisi ollut siitä taidenäyttelystä kiinnostunut. Niin tai olihan siinä muka kolmantena syynä Erkiltä saadut haukut laskun hukkaamisesta.
Kyllä masennukseen johtava prosessi on yleensä pitempi. Oikeastaan ihmettelinkin jo aiemmin, ettei Risto tehnyt kuluneiden parin vuoden aikana suurempaa numeroa konkurssistaan ja avioerostaan. Muutama katkeransävyinen repliikki aiheesta silloin tällöin olisi antanut enemmän uskottavuutta masennuksen puhkeamiselle.
Todennäköinen selitys asialle on, että ohjaaja-käsikirjoittaja keksi ottaa Riston masennuksen teemaksi vasta tässä toisen kuvausjakson aikana, kun lamaa oli Suomessa jo kestänyt pari vuotta ja noita sairastuneita alkoi täällä olla, eikä voinut tai halunnut lisätä masennusprosessin syntyä enää jo kirjoitettuihin ja osin kuvattuihinkin jaksoihin.- kuunnellaan tarkemmin
Mitä horiset? Eevahan nimenomaan sanoi että masennukseen johtaneet syyt ovat nimenomaan alkaneet siitä Riston konkurssista ja samaan aikaan tapatuneesta avioerosta, johon nämä myöhemmät tapahtumat (mäkkäriäijän vittuilu, Erkin ärjyntä laskusta sekä haukut taidearvostelussa) toimivat toimeenpanevana katalyyttinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728