agility

pertsa 63

Onkohan kenelläkään ollut kymcossa samanlaista ongelmaa kun ajessa moottori stoppaa kerta laakista. Vauhdin vielä ollessa päällä virta-avaimen kun kääntää 0-asentoon ja pitää pari sekunttia virtoja pois ja kääntää takaisin päälle niin taas kone alkaa vetämään. Jos ei virtoja käännä missään vaiheessa pois päältä niin ei käynnisty millään. Peli oli juuri huollossa ja maksoi sairaat 270 euroa eikä kuitenkaan pelitä. Kokonaista kolme tuntia hieroivat sitä Riku-motorissa Lahdessa.Tarkastivat sen huollossa vielä uudestaankin mutta diagnoosi oli "kunnossa". Suihkautin kontaktori ainetta virtalukkoon kun epäilin siellä olevan kosketushäiriötä mutta ei ollut mitään vaikutusta. Uskon kuitenkin vian olevan sähköpuolella eikä polttoaineen saatavuudessa,onhan kaasutin putsattu huollossa nyt kaksi kertaa. Onkohan tossa muuten alipaineella vai sähköllä toimiva bensapumppu?
Tarkoitus olisi myydä vekotin pois mutta paha on myydä jos ei kunnolla pelitä. Muuten siisti ja huollettu ehjä ja kahdeksan tuhatta ajettu 05 syksyllä rekisteröity menopeli.

2

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesetti

Mulla sama vaiva, tekee sen kuitenkin vain muutaman kerran kesässä, mulla on kuristukset poistettu, ja vika tulee jos menee rajoitinta vasten kierrokset, sammuu mutta lähtee käymään kun käyttää virrat pois. Luultavasti sytytysboksissa vika, mutta ei kannata vaihtaa ennen kun ei lähde ollenkaan käyntiin. Sikahinta huollosta, koska vehkeen arvo on korkeintaan 750€.

• mesetti

Niin vielä bensapumppuasiaan, että sitä ei ole ollenkaan, tankin jälkeen on alipaineella toimiva automaattihana, mikä aukeaa kun kone muodostaa alipaineen siihen, ja bensa valuu omalla paineellaan tankista alaspäin kaasarille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe