Elikkäs osaisko joku neuvoa tietämätöntä.
Kyseessä siis otsikon mukainen soitin (laguna -05) jossa sellainen vika että imaisee cd-levyn ja ei anna sitä ulos vaikka mitä yrittää,tosin seuraavana päivänä sitten antoi levyn ulos. Itsellä ei ole ohjekirjaa kyseiseen soittimeen. Mistä moinen vika voi johtua,jotain mitä voisin kokeilla? Tekee saman niin poltetuilla kuin alkuperäisillä levyillä,radio toimii moitteettomasti kyllä.
Radiosat 6000CD
3
497
Vastaukset
- WTM
Poraa pieni reikä CD levyn ulkoreunaan ja sido siihen langanpätkä josta voit vetää
levy ulos jos se ei suostu tulemaan ulos jos painat ejectiä!- liuska
Mä oon liimannu kapean ja ohuen muoviliuskan kaikkiin CD-levyihin joita renussa pidän. Löytyy hyvin soittimeen katsomattakin ja liuskasta hyvä nyppästä levy pois. Etikettipuolelle pikaliimalla liuska jolloin siitä ei mitään haittaa.
- ilmaantui
aiemmin omistamani Meganen Radiosat:iin. Kyselin huollosta neuvoja. Nihkeää oli avunanto ja laihat mutta kalliit olivat lopulta saamani eväät - vaihtoon koko soitin, sanoivat.
Mulla soitin aloitti temppuilun sillä, että ensin ei huolinut levyä. Otti levyn sisään, mutta työnsi sen heti pois. Satunnaisesti kuitenkin huoli levyn ja saattoi joskus toimia ok, mutta yleensä sylkäisi levyn ulos kesken biisin. Sit kävi kuten sulla, ei tullu levy ulos, mutta ei se sitä kyllä soittanutkaan. Radio toimi ok ja levykin tuli aikanaan ulos yllättäen ja pyytämättä.
En vaihtanut soitinta, vaihdoin merkkiä. Meni hermo jatkuviin vikoihin, joista toi soitin oli pienin murhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738