Veijoesso

Essonjohtaja

Olin taannoin formula matkalla Malesiassa.Monen juopottelu päivän päätteeksi erehdyin riettailemaan jonkun pirihuoran kanssa, ja tietenkin ilman ehkäisyä. Voi helvetti sitä kylmää hikeä mikä pukkasi kun kankkusesta toivuin.No formula kisan jälkeisissä juhlissa matkaan lähti sitten vielä toinen ja humalapäissään asiaa en taas ajatellut pätkääkään eikä kyllä kiinnostanutkaan sillä hetkellä.Mutta lentokone kun oli matkalla takaisin pohjolaan niin siinä kyllä ehti taas miettiä syntyjä syviä.

Pakko oli käydä aids testissä ja tuloksen odottaminen se se vasta extreme laji onkin.Olin aivan varma että olin saanut jonkun kunnon taudin,kun kyseessä oli todella saastaisia naisia.

Eukolle en viitsinyt asiasta mainita, mutta en myöskään harrastanut mitään intiimiä ennenkuin olin varma että tauteja ole.Tietää ne naiset muutenkin mitä näillä matkoilla tehdään.Ihminenhän on eläin, kaikkea naidaan aina kun on mahdollista.

eukko käy silloin tällöin välimeren maissa kaveri porukalla.Tehkööt siellä mitä lystää, mutta niin teen minäkin.ei sinne espanjaan naisporukalla lähdetä aurinkoa ottamaan sehän on selvä.

Heinäkuussa on 3vko Thaimaan matka edessä äijä porukalla.3 viikossa kerkeää hoitamaan niin lukemattoman määrän naisia että eiköhän puolivuotta taas mene mukavasti oman eukon kanssa kotona.

Luulen että jonkun vuoden päästä siirryn kokonaan aasialaisiin naisiin, tai eukko löytää Carloksen kainaloonsa, ja haistattaa vatut meikäläiselle.
Mutta eipä tässä muuta kuin varokaa niitä pirihuoria voivat huumehöyryissään antaa ilman kumia ja kännipäissään sitä ei tule ajatelleeksi.

Hirveä Tuska.

1

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatka vaan onanoimistasi

sinulla ei riitä mielikuvituskaan siihen rahamäärään, mitä tarvitaan kuvailemallisellasi matkalla tarvitaan. Mutta, paskan kirjoittamiseen kyllä riittää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe