Missä kaikki oikeet lautailijat??

Vanha patu

Siis mitä ihmettä?! joskus muutama vuosi sitten kun lautailin todella aktiivisesti, lautailu oli se kuningaslaji, ja nyt kun kävin lopputalvesta Serenassa vähä kruisailemassa ja kikkailemassa boxeista niin näytti että 85% hyppivistä laskijoista olevan sukseilijoita siis MITÄ IHMETTÄ?! koittakaa nyt laskea sillä laudalla eikä millään hiton suksilla, sehän on aivan naurettavaa touhua...

9

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LautaSkimba

Väitänpä, ettei yksikään, jolla taitotaso on yhtä korkella kummallakin vehkeellä, sano, että lauta on jotenkin ylivoimainen - päinvastoin. Suksilla pystyy osaava kaikkeen siihen mihin laudallakin, mutta suksilla kaikki voidaan tehdä kovemmassa vauhdissa. Lauta on vähän kuin vanhanaikainen jäykkä taka-akseli autossa ja sukset kuin erillisjousitettu taka-akselisto.

Lautailu on hauskaa vaihtelua, mutta pidemmän päälle tylsää.

• cruzer.

Jaahas. Uutta puhtia wanhaan threadiin..
        Mä vaihdoin skimbakamat lautaan vuonna 86 ja paluuta lankkuihin ei ole.
        Lautailu on vain niin hemmetin paljon mukavampaa ja monipuolisempaa hommaa. Hyvää nykyhetken suksibuumissa on se, että muodin perässä juoksevat pösilöt ovat luopuneet "stikistä" ja jäljelle jäävät underground-meininkiä diggaileva alkuperäiskansa (ja sen jälkeläiset :)

Mitä tuohon kovempaan vauhtiin tulee, niin mulla on yks dekki 153 sentin Jussi Oksasen signature burton hiilikuitusiteillä jostain kymmenen vuoden takaa ja se jalassa ei oo yksikään suksija vetänyt ohi missään, kun on pitänyt testaa taitoja.
        Rinteitä sillä oon kuitenki vetäny Åren, Levin ja Tuxin maailmancuppeja myöten.

Päivän aforismi.. Vaikka Jumala on luonut ihmiselle kaksi jalkaa, niin onko niihin pakko panna sukset.

• noobizzzzzzzzzzzzzzz

GF
      ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

• Pellolainen

Se oli sillon ko oli vielä lunta maassa ja ysäripoppi oli kova sana. Nykynuoriso on laiskaa porukkaa ja menee sieltä mistä aita on matalin ja ottaa sukset laudan sijasta

• 13 wee tyttö

ei suksis oo mitään hauskaa. Ne on ihan tylsät ja kaikki temputki menee paremmin laudal.

• lautailija..

Kyllä sitä aika moni kokeilee suksia, itsekkin kokeilin ja totesin että liian helppoa mulle joten aloitin laskemaan laudalla, ja en aio vaihtaa suksiin. On se lautailu sen verran erilaista että et voi tehdä kahta samanlaista laskua peräkkäin.

• ehheheh

selvä faktahan on se et kaikki näyttää siistimmältä laudan kanssa.

okei vitsivitsi, mielipide kysymys.

• -------

Itse laskin kolme vuotta suksilla ja vaihdoin sitten lautaan. Kyllä se fiilis on ihan erilainen ku suksilla ja tulee vähän haastetta hommaan.

• hullumies112

Minäkin laskin 2 vuotta suksilla ja vaihdoin lautaan enkä aijo vaihtaa takas. Lumilaudalla temputkin on näyttävämpiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe